Gå til innhold

Nå som dere snakker om narkotika.

waco

Anbefalte innlegg

Så kan jeg fortelle hvordan det er i stua mi akkurat nå. Selv om jeg ikke lengere er noen pepperfreak, så hender det at det kommer besøk, og da kan man benytte anledningen til å snurre noen tanker omkring dette droget som er så fælt at det samme beløpet myndighetene i Usa bruker på dopbekjempelse kunne reddet hele afrikas befolkning fra AIDS døden.

Men noe er jo farligere enn annet, og det farligste av alt er den frie vilje. Evnen til å selv bestemme hva man skal tenke og mene er en del av den menneskelige identitet. Men hva gjør vi når den menneskelige identiteten og selvrespekt er jaget og forfulgt av et samfunn?

Et samfunn som avlytter telefonen din etter bevis for dine tanker og livsoppførsel?

Velvel, placiboeffekten ved å legge bakerpulver som rein amfetamin har reddet liv, men også gitt fengselsstraffer.

Hva er det som egentlig dreper? Parafinen eller løsemiddelet man blander inn? Ødelegger ikke dette kropp og sjel?

Og blander man ikke inn disse stoffene fordi amfetaminen er forbudt?

Hva slags psyke får en person som har leverskader pga urenhetene av samfunnet?

Håndhjern og frihetsberøvelse?

Verden er galskap har jeg sagt flere ganger.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kan jeg fortelle hvordan det er i stua mi akkurat nå.

Ja, hvordan er det hjemme hos deg? Sitter det fire-fem stykker rundt spisebordet ditt og snårter pepper mens du skriver svada på kg?

Jeg synes du isteden skal ta et skikkelig nys over alle linjene rett før kameratene dine drar dem opp i huet. Da får du noe å fortelle. Før det kan du egentlig bare holde kjeft.

Kiddis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Makka fremmer alle dine dårligste personlighetstrekk, samt legger en demper på dine naturlige gode sider.

Alt mens du går rundt og tror det motsatte...

Ikke å anbefale :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Makka fremmer alle dine dårligste personlighetstrekk, samt legger en demper på dine naturlige gode sider.

dorian

..bortsett fra hvis du har ADHD.. men da heter det Ritalin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scampi

Og jeg sitter her og er nesten stolt, men skjønner at jeg er ut, når jeg aldri har hørt noen av de betegnelsene dere bruker over her..... pepperfreak liksom - trodde det betydde peppermø.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pokker! :o

Men det er jo tross alt bedre med en kvarting enn å knipse e'er, for da risikerer du å finne deg selv igjen dansende til den eggende rytmen av trafikklysene på Majorstuen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...