Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Siden lørdag har jeg brukt 16% tannbleking. Og jeg var så spent på å få kritthvite tenner - noe som tannlegen sa var mulig selv om jeg ikke valgte 22%. Nå har jeg brukt det i 1-2 timer hverdag og ser ikke resultat! blir så irritert altså! visste nesten at det var for godt til å være sant!! er det bare jeg som er utålmodig? eller kan jeg få kritthvite tenner etter å ha brukt opp de tre sprøytene?
Bokormen Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Det er for kort tid til å forvente stor effekt allerede. 16 % carbamid peroxid er ganske svakt, så det vil nok ta noe lenger tid. Det er også sånn at noen tenner ikke blekes like godt som andre, og det vet man ikke før man prøver. Om du har kjøpt dette hos tannlegen din, bør du jo heller ringe dit og spørre Evt få en time for å sjekke om det er noen forbedring og evt vurdere sterkere midler.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 CERBAMID PEROXID SOM INNERHOLDER 16 % BLEKING TISVARE 8% hYDROGEN PEROXID. RART AT TANNLEGEN HAR GITT DEG DETTE-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå