BayliZ Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Hei! Er det mulighet for å utsette mensen en ukes tid hvis man ikke bruker noen form for prevansjon?? Er det noen som har noen ideer, forslag hva som helst så blir jeg lykkelig? Skal nemlig til syden og er nyforelsket, ikke akkurat kult med mensen den uken :-(
Gjest Cruella Skrevet 2. mai 2003 #2 Skrevet 2. mai 2003 PrimoLut, tror det staves slik. Piller på resept fra lege. Mange idrettsutøvere etc. som bruker det før stevner. L-B *kos deg i Syden *
Gjest Brunhilde Skrevet 2. mai 2003 #3 Skrevet 2. mai 2003 Primolut virker bra - bare pass på at du starter i god tid (det vet legen, tror det er ca 1 uke) før forventet mens, ellers risikerer du småblødninger hele tiden... God tur :D
OppNed Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 Skriver under det de andre sier. Ring legen og be om Primolut. Har brukt dem selv, to ganger, og det fungerte kjempebra. Jeg kjente noen symptomer i maven, som om mensen var på gang, men ingenting skjedde. Klart du ikke ønsker å spolere ferien din. Ring du. Bare husk å begynne tidlig nok. Maiken
Gjest Duchess Skrevet 3. mai 2003 #5 Skrevet 3. mai 2003 På min Primolut-resept står det at du skal ta begynne å ta dem 3 dager før forventet mens og ikke utsette i mer enn 10 dager.
BayliZ Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2003 Tusen takk, nå ble jeg glad :-) Takker for respons, skal vite at dere er til utrolig stor hjelp nå. Jiiipppiii nå blir det ferie, med stor F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå