Gjest Hekling Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Heisann. For noen dager siden fikk jeg en idè ifra en tråd her, hvor det sto at hekling var en fin hobby. Var å kjøpte heklekrok og garn idag, følger bruksanvisning, men jeg får ikke til! Det blir klumpete, bøyd og gyselig. Har andre samme erfaring? Er veldig utolmodig
Gjest M Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Heisann. For noen dager siden fikk jeg en idè ifra en tråd her, hvor det sto at hekling var en fin hobby. Var å kjøpte heklekrok og garn idag, følger bruksanvisning, men jeg får ikke til! Det blir klumpete, bøyd og gyselig. Har andre samme erfaring? Er veldig utolmodig Kan anbefale www.garnstudio.no der er det en hekleskole med trinn for trinn, den har hjulpet meg myyyye!!! Er forresten akkurat ferdig med et heklet babyteppe som jeg fant oppskrift på der. Masse lykke til!!!!
Gåsen Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Kan anbefale www.garnstudio.no der er det en hekleskole med trinn for trinn, den har hjulpet meg myyyye!!! Er forresten akkurat ferdig med et heklet babyteppe som jeg fant oppskrift på der. Masse lykke til!!!! Var jeg som laget innlegget. Tusen takk! Skal prøve
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Når jeg endelig klarte å fortså hvordan jeg laget ulike masker ble det veldig fint fra første ting jeg laget. Hadde litt problemer med å skjønne slike oppskrifter og trengte derfor litt live-hjelp til å komme meg i gang. Å så er det viktig å ikke hekle for stramt, da er det lett og hoppe over masker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå