Gå til innhold

Hva er normal folkeskikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Åh - hadde blitt VELDIG provosert eg òg. Og dersom dette var ein normal haldning frå stemor, ville eg hatt store problem med å bli venninne med ho.

Frekt!!!

Ja, hun er ikke akkurat bestevenninna mi for å si det mildt. Det skjønner jo ikke hun, men det er en annen sak. Tror de sosiale antennene knakk et eller annet sted på veien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er normal folkeskikk å ta av seg på beina før man tråkker inn, ja.

Vi hadde en episode med x-kjæresten min en gang. Han hadde gjort det slutt med dama si og jeg flyttet inn i leiligheten hans. Hun hatet meg. En dag kom hun på "besøk" med ei venninne på slep. Begge to labbet rett inn med skoene på, gikk inn på soverommet vårt, badet og stua for å inspisere renholdet mitt, og kommenterte selvfølgelig at jeg ikke hadde gjort en god jobb. Så fant hun ut at gardinenen våre var egentlig hennes gardiner og at hun ville ha dem. Hun hoppet opp i sofaen med skoene på og rev ned gardinene, tok med seg venninnen og føk ut døra. Jeg var så sint og opprørt, men gjorde ingenting siden kjæresten min ikke sa noe til henne. Når hun hadde gått fløy jeg i flint, men da var det jo litt sent. Jeg sporet litt av her, men det var min "med skoene på" historie. :)

Skrevet
(...) men det var min "med skoene på" historie. :)

Ja, det blir liksom ikke riktig shcwung over å trampe trassig triumferende ut med gardinene over armen og smelle døra igjen etter seg som et gjallende punktum, hvis hun må sitte på huk og knyte skolisser først. :fnise:

Skrevet

Jeg var hos en slags eks en gang - og kan med hånden på hjertet fortelle at å skulle få på seg åletrange støvletter i sinne etter en god fyllekule ikke ser det minste elegant ut... :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...