Gjest Bola Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei! har fått prøvetime på bailine neste uke.. er veldig i tvil om jeg skal begynne med dette (da det er ganske dyrt for fattige studenter..).. Men så har jeg så innmari lyst å komme i gang med å få bort litt av vekta og centimeter.. Har noen av dere erfaringer?? Hvor mye kan man regne med å gå ned hvis man bare tar de 10 første gangene??noen som har erfart dette?? veldig takknemlig for svar..
Gjest Bolledeig Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Med mindre sykdom hindrer deg fra å trene normalt, får du kjøpt veldig mange timer med personlig trener og mye sunn mat for de pengene der....
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Ei venninne av meg brukte bailine før sommeren i fjor.. gikk ned flere kilo og mistet 23 cm på kroppen, men hun levde ekstremt sunt og trente fire ganger i uken i i tillegg til bailine, så var garantert derfor hun fikk så bra resultat. Er nok en bra motivasjon til å leve sunnere og trene, men det er jo som du sier veldig dyrt så er enig i at jeg heller ville brukt pengene på noe annet og heller legge om til en sunnere livsstil.. uansett lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå