Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hvordan hadde du reagert om din 14 år gamle datter hadde dildo? Ville du kjøpt dildo til datra di om hun spurte? Har du din egen aldersgrense på hvor gamle barna bær være før de får dildo? I såfall, når er det greit?
Sørlandsmamma Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hadde vel ikke kunne sagt så mye, siden jeg har ett par selv Men nå er det forhåpentligvis noen år til jeg må tenke på slikt, jenta mi er bare 6 år :D Men jeg hadde ikke brydd meg altså... Vet ikke om jeg ville kjøpt en, det syns jeg hun kunne spart til selv
Gjest Reka Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde aldri kjøpt en dildo til datteren min, men om hun hadde hatt en hadde ikke det vært min sak. For det finnes en smart ting som alle har krav på, nemlig privatliv
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hadde jeg som 14-åring fått lyst på dildo, hadde jeg nok ikke spurt mamma om hun kunne kjøpe en til meg, gitt. Hadde nok spart penger og kjøpt selv. Det tror jeg de fleste tenåringer ville. Man hegner som sitt privatliv, spes i den alderen, hvor mye er "flaut".
HeleneHarepus Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Ville ikke kjøpt en og sagt at dette er såååå naturlig vennen. Ville min datter hatt en fikk det være opp til henne å kjøpe den selv. Men ville heller ikke rotet igjennom hennes rom, men om fant jeg en dildo ved et hendelig uhell - ville jeg aldri nevnt det.
sommerglede Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 oi,. vanskelig dette da jeg har små barn. men jeg synest nå uansett at de kunne ha venta med dildo til de hadde flytta hjemmefra.. uasnett om de var 15 eller 25 år...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 oi,. vanskelig dette da jeg har små barn. men jeg synest nå uansett at de kunne ha venta med dildo til de hadde flytta hjemmefra.. uasnett om de var 15 eller 25 år... Å, hvorfor det? Har ikke barn, men jeg hadde ikke hatt noe i mot at de hadde hatt dildo. Hadde også kjøpt om de spurte.
eximus Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg ville aldri ha kjøpt dildo ti datteren min. Greit at vi har et åpent og godt forhold, men det er en grense da... Men nå har min datter skaffet seg dildo selv - for en ettermiddag jeg var i naborommet hørte jeg det durte veldig på rommet hennes. Hun var ikke hjemme så jeg gikk inn for å se... Først fant jeg ikke ut av det, før jeg dro litt i senga. Da datt det en vibrerende vibrator i gulvet... Ble litt overrasket ja, men så måtte jeg jo le da.... Men enda morsommere ble det da jeg fortalte henne det... Hun er en kul jente og vi lo godt sammen!
Gjest Lurifax Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Hva hvis din 14 år gamle sønn hadde dildo?
:-) anna Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Hadde jeg funnet en dildo på et tenåringsrom hadde jeg skjønt at den absolutt ikke var ment for mine øyne. Gått ut og aldri nevnt den med et ord. Jeg for min del fikk en dildo på tull fra noen kompiser da jeg var femten. Jeg gjemte den og glemte den. Hadde moren min funnet den hadde hun sikkert trukket helt feil slutninger. Jeg var jomfru et par år til ;-) Hadde datteren min lurt på om jeg ville kjøpe en dildo til henne hadde jeg følt at jeg var alt for mye venninne med datteren min. Og blitt bekymret over om hun kanskje ikke hadde noen ordentlig gode venninner.
Noli Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Alle mennesker har rett på et seksualliv, og heller en dildo som fjortenåring enn sex med et annet menneske.
eximus Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Hadde jeg funnet en dildo på et tenåringsrom hadde jeg skjønt at den absolutt ikke var ment for mine øyne. Gått ut og aldri nevnt den med et ord. Jeg for min del fikk en dildo på tull fra noen kompiser da jeg var femten. Jeg gjemte den og glemte den. Hadde moren min funnet den hadde hun sikkert trukket helt feil slutninger. Jeg var jomfru et par år til ;-) Hadde datteren min lurt på om jeg ville kjøpe en dildo til henne hadde jeg følt at jeg var alt for mye venninne med datteren min. Og blitt bekymret over om hun kanskje ikke hadde noen ordentlig gode venninner. Om du hintet til meg så har min datter både kjæreste og venner og vi har en åpen tone i huset. UTEN at det er vanlig å snakke om dildoer. Men akkurat denne saken synes både hun og jeg var ganske så urkomisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå