Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Plutselig dukker det opp en melding ved oppstart av maskinen hver gang "Du har muligens et piratkopiert windowsprogram". Så står det plutselig et stjerneaktig taggesymbol nederst til høyre på verktøylinjen jeg ikke blir kvitt. Jeg har siste oppdaterte NORMAN antivirus, som jeg installerte fra nettbanken min for noen uker siden. Hvordan kan jeg bli kvitt meldingen som kommer ved start/off ift. PC-bruk?
Gjest StockDama Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 har du et piratkopiert windows program på pcn din ? o.o
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Det var det jeg tenkte også. Det kommer ikke opp hvis ikke. Det hjelper å installere windows på nytt.
Oliven Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Du har en piratkopi av windows og så ha windows lasta ned oppdateringer automatisk. Da har du lasta ned en oppdatering som heter Windows Genuine Advantage http://www.microsoft.com/genuine/
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Du har en piratkopi av windows og så ha windows lasta ned oppdateringer automatisk. Da har du lasta ned en oppdatering som heter Windows Genuine Advantage http://www.microsoft.com/genuine/ Dersom slikt kan skje folk at de har kjøpt PC med ferdig installert windows, og slike meldinger dukker opp, kan man ikke bli kvitt den meldingen som popper opp ved oppstart og log off hver gang da?
Villa2000 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Dersom man får en slik melding på en pc med ferdig installert OS så ville jeg tatt en telefon til forhandler eller til microsoft. På slike maksiner så er det en klisterlapp med serial som du kan oppgi. Det går selvfølgelig ann å fjerne denne meldingen ved bruk av andre metoder, men da vil man ikke kunne motta oppdateringer. Dersom man vil være istand til å motta oppdateringer så må man endre keyen til en ulovlig key som er godkjent. Er langt bedre å bare få ordnet opp med din allerede lovlige key så lenge du har kjøpt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå