Gå til innhold

Trenger noen synspunkter

Gjest Gjest_Forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forvirret_*

Hei.. Møtte en fyr ute på byen for et par helger siden, var med han hjem og vi hadde sex. Han spurte om tlf nr mitt og fikk det.

Han kom til meg 4 dager etterpå. Den kvelden foregikk slik: litt skravling->sex(han sitt intiativ)->litt skravling->sex->litt skravling->sex->skravling og kosing og sa at jeg gjerne kunne komme til han et par dager etter, så kunne han lage middag til meg.. så dro han

har fått sms av han hver dag etter det. (han sender først) og han har sagt at dette må vi ikke slutte med. så regna med at han bare ville ha sex og that's it. så tenkte ok, greit nok det. Han er vel en typisk "player" og har sikkert feid over alt i byen.

men sist jeg hadde et slikt forhold med en som var av samme type som han så ville han at vi skulle holde det hemmelig og ingen måtte se oss, og fikk kun sms som f.eks: "ledig i kveld?" "møtes i kveld?" o.l

Han nye jeg har møtt skriver hele tiden at han vil ha meg der osv.. og har også invitert meg ut på middag..Så jeg skjønner liksom ikke så mye.. Han vet han får pult meg uansett hva han gjør med meg først. så han hadde jo ikke trengt det. og hvorfor vil han bli sett offentlig med meg hvis jeg bare er puledokka hans..

Så lurer litt på hva han vil, og har ikke lyst til å spørre han enda.. så vil bare ha litt synspunkter på hva dere tror han her egentlig vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antigartner

Alle menn er forskjellige og oppfører seg forskjellig. Felles for de fleste kvinner er at vi legger veeeldig mye i enkeltdetaljer eller enkelthandlinger, mens mannen kanskje ikke har ment noe dypere med det han gjør eller sier.

Derfor; du vet trolig omtrent dette:

-at han vil ligge med deg

-at han rett som det er vil ligge med deg når du ikke er der (og da SMS-er han)

-at han neppe har tenkt på at det skal være hemmelig

Resten må du spørre ham om.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva han gjør med deg først? Sorry men det er nok ikke han som gjør deg til en puledokke, den jobben klarer du fint selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar antigartner:)

Og gjest: jeg er klar over at jeg gjør det selv ja, har ikke sagt at jeg ikke vil være puledokka hans. for det er helt greit. men bare skjønner ikke hvorfor han gidder å ha meg med ut på middag hvis han kun vil at vi skal ha et sexforhold. for han vet jo at han får sex med meg uansett.. så det hadde ikke vært nødvendig liksom.

Så lurer kanskje på om han gjør det bare for å få meg interessert i han på en annen måte enn bare sex for at jeg vil fortsette å treffe han. for han har gjort det tydelig at han vil fortsette å ha sex med meg..

Noen fler synspunkter?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forsto ikke hva jeg mente med innlegget mitt!

Det er bare du selv som fremstiller det som at det bare dreier seg om sex!

Ikke akkurat skarpeste kniven i skuffen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Han her er jo interessert i deg og det er jo selvsagt ikke kun for sex. Men om d u fortsetter å være tilbaketrukket og tro at han bare vil ha sex, så kan han trekke seg bort. Og det vil du vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var vel det svaret jeg ville ha ja.. hehe

men har bare så vansklig for å tru at han er int i noe mer, i og med at han sa at vi ikke måtte stoppe med dette. også sammenligner jeg han veldig med han jeg nevnte over her, de er veldig like. og han ville jo kun en ting.. så litt forvirret..

Skal prøve som du sier, men kjedelig å bli brent hvis det viser seg at han bare er ute etter å ha sex. men får se hva som skjer:) litt spennende også i og med at jeg ikke skjønner helt hva han mener og vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også vanskelig og tru at han vil noe mer fordi han er den han er. virker ikke som typen som innvolverer seg følelsesmessig.. men bare flyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke at han vil ha noe mer. Jeg ser bare at han bruker andre metoder enn de du er kjent med. Syns det bare handler om sex og at du ikke trenger å tenke så mye på at han vil lage middag til deg osv. Typisk jenter å begynne å tenke med en gang det er en ny vri :P

Hvis du bare har "drittsekker" å sammenligne med, så skjønner jeg at hans måter å gjøre ting på virker som om han vil noe mer. Med drittsekk mener jeg en som bare kontakter deg når han vil ha noe. Noen er så gode i spillet, at de faktisk prøver å gjøre det veldig behagelig for jenta først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker på meg som om han er kun ute etter litt spenning i hverdagen..i form av sex..Er så typisk oss kvinnfolk å analysere ting ihjel og tolke ting mannfolk gjør til vår egen fordel slik som du Ts skriver Så lurer kanskje på om han gjør det bare for å få meg interessert i han på en annen måte enn bare sex for at jeg vil fortsette å treffe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kine_*
Hei.. Møtte en fyr ute på byen for et par helger siden, var med han hjem og vi hadde sex. Han spurte om tlf nr mitt og fikk det.

Han kom til meg 4 dager etterpå. Den kvelden foregikk slik: litt skravling->sex(han sitt intiativ)->litt skravling->sex->litt skravling->sex->skravling og kosing og sa at jeg gjerne kunne komme til han et par dager etter, så kunne han lage middag til meg.. så dro han

har fått sms av han hver dag etter det. (han sender først) og han har sagt at dette må vi ikke slutte med. så regna med at han bare ville ha sex og that's it. så tenkte ok, greit nok det. Han er vel en typisk "player" og har sikkert feid over alt i byen.

men sist jeg hadde et slikt forhold med en som var av samme type som han så ville han at vi skulle holde det hemmelig og ingen måtte se oss, og fikk kun sms som f.eks: "ledig i kveld?" "møtes i kveld?" o.l

Han nye jeg har møtt skriver hele tiden at han vil ha meg der osv.. og har også invitert meg ut på middag..Så jeg skjønner liksom ikke så mye.. Han vet han får pult meg uansett hva han gjør med meg først. så han hadde jo ikke trengt det. og hvorfor vil han bli sett offentlig med meg hvis jeg bare er puledokka hans..Så lurer litt på hva han vil, og har ikke lyst til å spørre han enda.. så vil bare ha litt synspunkter på hva dere tror han her egentlig vil:)

Hva tror du selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synspunkt

Voldsomt til fordømmelser her da.

Det sies mye at for gutter kan sex og følelser være to forskjellige ting. Mange jenter tar dette litt for bokstavelig og tror det betyr at enten er gutten i bare-pule-null-følelser eller så er han i hele-pakka-med-forhold-og-mer-tell.

Dette er IKKE hva det betyr. Faktisk virker dette mer som en typisk jentegreie i min erfaring. For å unngå å bli for følelsesmessig involvert velger mange jenter å slå av følelser totalt når de har elskere og pulekompiser.

For gutter er ikke dette nødvendigvis måten vi fungerer på. Faktisk er de eneste gutta jeg har møtt som kjører den iskalde linja de som har store issues med kvinnelig seksualitet, og sannsynligvis med kvinner generelt. Kall det madonna-hore komplekset. De fordømmer kvinnelig seksualitet og frastøtes og vemmes av kvinner som vil gjøre "noe så lavt" som å ligge med dem.

For oss andre kan vi utmerket godt utvikle sterke positive følelser for jenter vi er intime med, om det er aldri så casual. Dette er ikke det samme som at vi vil ha ett forhold. Vi kan treffe flere jenter samtidig og likevel føle noe som nærmest kan kalles en forelskelse til hver og en av dem når vi er sammen med dem. Vi kan sitte der og frydes over hvor vakkert og unikt det feminine er, uten å føle ett behov for å dedikere oss til en spesifikk jente.

Spesielt for gutter som kan velge og vrake er dette tydelig, en kategori som det høres ut som elskeren din havner i. Har dere merket hvordan mange gutter lever vilt med crazy damer for så å slå seg til ro med den helt annen type, en "rolig" og "stabil" kvinne som vil bli en god mor? For oss kan det å velge å gå inn i ett forhold være noe som er en ganske intellektuell og uemosjonell avgjørelse.

Dette er vanskelig for jenter å skjønne fordi dere ikke fungerer på samme måte. Jenters seksuelle fantasier handler sjelden om mer enn en person av gangen, og ofte samme person over lengre tid. Gutters varierer ofte og mye. Vi har evnen til å være polygame både emosjonelt og seksuelt.

Hva betyr dette i din situasjon? Jeg vil si denne fyren genuint liker deg, finner deg seksuelt attraktiv og nyter ditt selskap. Derfor vil han tilbringe tid med deg, også utenfor soverommet. Jeg har vært der mange ganger.

Liker du å ha sex med han, kjør på. Om du liker at han er snill og søt i tillegg så nyt det også. Sannsynligvis - sannsynligvis - er det fullstendig genuint. Bare ikke tro det betyr at han vil ha en kjæreste. Og er en kjæreste det du vil ha akkurat nå så la ikke elskeren din bli en hindring for å fortsette jakten på sjelevennen din.

Men vi trenger da alle lekekamerater mens vi leter. Life is too short.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Til forfatter av hovedinnlegg.

Det den fyren vil er å pule. Hvis du vil noe annet enn bare det så er det kanskje ikke så bra å bruke tid på han der, men hvis du også er interessert i det og bare det, så bare utfold deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anonym_*
Voldsomt til fordømmelser her da.

Det sies mye at for gutter kan sex og følelser være to forskjellige ting. Mange jenter tar dette litt for bokstavelig og tror det betyr at enten er gutten i bare-pule-null-følelser eller så er han i hele-pakka-med-forhold-og-mer-tell.

Dette er IKKE hva det betyr. Faktisk virker dette mer som en typisk jentegreie i min erfaring. For å unngå å bli for følelsesmessig involvert velger mange jenter å slå av følelser totalt når de har elskere og pulekompiser.

For gutter er ikke dette nødvendigvis måten vi fungerer på. Faktisk er de eneste gutta jeg har møtt som kjører den iskalde linja de som har store issues med kvinnelig seksualitet, og sannsynligvis med kvinner generelt. Kall det madonna-hore komplekset. De fordømmer kvinnelig seksualitet og frastøtes og vemmes av kvinner som vil gjøre "noe så lavt" som å ligge med dem.

For oss andre kan vi utmerket godt utvikle sterke positive følelser for jenter vi er intime med, om det er aldri så casual. Dette er ikke det samme som at vi vil ha ett forhold. Vi kan treffe flere jenter samtidig og likevel føle noe som nærmest kan kalles en forelskelse til hver og en av dem når vi er sammen med dem. Vi kan sitte der og frydes over hvor vakkert og unikt det feminine er, uten å føle ett behov for å dedikere oss til en spesifikk jente.

Spesielt for gutter som kan velge og vrake er dette tydelig, en kategori som det høres ut som elskeren din havner i. Har dere merket hvordan mange gutter lever vilt med crazy damer for så å slå seg til ro med den helt annen type, en "rolig" og "stabil" kvinne som vil bli en god mor? For oss kan det å velge å gå inn i ett forhold være noe som er en ganske intellektuell og uemosjonell avgjørelse.

Dette er vanskelig for jenter å skjønne fordi dere ikke fungerer på samme måte. Jenters seksuelle fantasier handler sjelden om mer enn en person av gangen, og ofte samme person over lengre tid. Gutters varierer ofte og mye. Vi har evnen til å være polygame både emosjonelt og seksuelt.

Hva betyr dette i din situasjon? Jeg vil si denne fyren genuint liker deg, finner deg seksuelt attraktiv og nyter ditt selskap. Derfor vil han tilbringe tid med deg, også utenfor soverommet. Jeg har vært der mange ganger.

Liker du å ha sex med han, kjør på. Om du liker at han er snill og søt i tillegg så nyt det også. Sannsynligvis - sannsynligvis - er det fullstendig genuint. Bare ikke tro det betyr at han vil ha en kjæreste. Og er en kjæreste det du vil ha akkurat nå så la ikke elskeren din bli en hindring for å fortsette jakten på sjelevennen din.

Men vi trenger da alle lekekamerater mens vi leter. Life is too short.

Oj...så bra skrevet og fortalt. Det var nesten så jeg forstår gutter nå!

hehe...takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...