Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har kjøpt special cleansing gel men føler at huden kjennes litt stram tørr og litt rød. Jeg også litt små urenheter i ansiktet. tenkte og prøve Ultra Calming Cleanser men lurte på om er noen som kan si om det er lurt eller ikke. Er lei av urenhetene mine! Bruker skin smoothing creme som fuktighetskrem.
California Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har kjøpt special cleansing gel men føler at huden kjennes litt stram tørr og litt rød. Jeg også litt små urenheter i ansiktet. tenkte og prøve Ultra Calming Cleanser men lurte på om er noen som kan si om det er lurt eller ikke. Er lei av urenhetene mine! Bruker skin smoothing creme som fuktighetskrem. Jeg har sensitiv hud, og Ultra Calming Cleanser er den første rensen jeg har prøvd der huden ikke blir kjempestram og tørr rett etter at jeg har skylt den av. Riktignok er det av og til jeg ser rester etter sminke (mineralfoundation), men syns det er bedre å vaske to ganger med mild rens enn én gang med sterk rens.
Rexina Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Ja, jeg blir også litt stram av SCG, men UCC er bedre, selv om jeg ikke fölte at den gjorde så mye med huden min på sikt, men tåler ikke fuktighetskremene til Dermalogica, så vet jo ikke hvordan Ultracalmin vil bli på deg.
Rosenrød Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Hva med den som heter Essentiel cleansing solution? Noen her som har prøvd den? Er den på en måte midt i mellom de to andre eller har jeg misforstått?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Essential Cleansing Solution er en rensemelk/-krem for tørrere hudtyper, altså den rikeste rensen fra Dermalogica. Personlig synes jeg ingen av rensene framkaller hallelujafølelser hos meg, i hvertfall. Da finnes det bedre...
Maneo Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Funnet på - Dermalogicas hjemmeside - : Essential Cleansing Solution Skin condition: drier or prematurely-aging skin A milky cleanser for drier skin conditions to gently lift impurities and remove make-up. Water-soluble, this soothing emulsion rinses off easily, leaving the skin refreshingly clean, soft and supple. Contains no artificial fragrance or color. Ultracalming Cleanser Skin condition: environmentally-sensitized An extremely-gentle cleansing gel-cream that combats environmental assault with Dermalogica's exclusive Anti-Ozonate Complex. Protects and soothes skin sensitized by pollution, temperature extremes, irritating cosmetic products, harsh detergents, chemical exposure, stress, poor diet or hormonal factors. This cleanser is effective enough to remove eye make-up, and can be either rinsed off or gently removed with cotton. Leaves no irritating residue and is formulated for even the most hypersensitive skin that cannot tolerate water. Contains no artificial fragrance or color.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå