Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hvilken parfyme vil dere si ligner/kan sammenlignes med davidoff? Jeg har brukt denne i flerfoldige år, og har blitt helt "immun" mot lukten av andre, men kunne gjerne tenkt meg å prøve en ny! Btw, er denne parfymen frisk, lett, sporty, feminin, tung? Jeg har ikke peiling..
Parfumfreek Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Regner med du mener Cool Water da? Den har jo vært i mange år, men har du prøvd noen andre i samme merket da? Noen av de er nok litt i samme stilen. Jeg har aldri brukt Cool Water - På meg stikker den i nesa, men tror den kan regnes som ganske frisk, ren og sporty. Tror kanskje Boss Woman og Hugo Woman er noe i likheten. Ellers kan du kanskje prøve Giorgio Armani - Acqua Di Gio, Kenzo- L'eauParKenzo og Dolce & Gabbana - Light Blue
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Sephora's Fragrance Finder foreslår Acqua di Gio og L'eau par Kenzo
Gjest Bloom Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Davidoff har jo en som var ny i sommer, den heter Cool Water Wave.. Litt i samme sjangeren som org Cool Water. Ellers så har du feks Dkny Woman, Estee Lauder sin nye duft Pure White Linen Breeze, Boss XY og Lacoste Pour Femme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå