Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en ny jakke... vil ikke kjøpe via nett, og den skal være svart eller brun (eller en annen mørk farge)

prisen jegvil betale er rundt 300 kr

vet dere om noen jakker som er fine til den prisen, og hvor...??

jeg bor i Østfold

Videoannonse
Annonse
Gjest antigartner
Skrevet

Den var fin! Ser for meg at den kan brukes til alt.

*ønske seg*

Skrevet

Jeg har - denne - fra H&M. Finnes også i mørkeblå og sort, og koster 298kr. Veldig fornøyd med den.

Skrevet
Denne svarte jakken kjøpte jeg for noen dager siden på H&M etter å ha sett bilde av den i en blogg: http://ellinorak.blogg.se/1203444890_paketet_innehll.html

Koster 298,- i butikken. Den passer fint som vårjakke/høstjakke da den ikke er altfor varm. :)

Jeg har faktisk også kjøpt denne jakken bare at jeg har kjøpt lysegrå.. Liker veldig godt rysjene oppe ved skuldrene og bak. :)

Skrevet
Jeg har - denne - fra H&M. Finnes også i mørkeblå og sort, og koster 298kr. Veldig fornøyd med den.

Det står at den finnes i hvit, grønn, sort, beige og blå. Vet du (eller noen andre her) hvordan blåfargen er? Kjøpte nemlig en brun kjole som var endel lysere enn det så ut som på bildet, og vil ikke bomme igjen. Jeg hadde egentlig bestilt denne jakken i sort, men har kjøpt en annen sort jakke på Vero Moda, så jeg tenkte å bytte farge. Har lagt den av i beige, men det er ikke helt min farge, så jeg er litt i tvil...

Skrevet
Det står at den finnes i hvit, grønn, sort, beige og blå. Vet du (eller noen andre her) hvordan blåfargen er? Kjøpte nemlig en brun kjole som var endel lysere enn det så ut som på bildet, og vil ikke bomme igjen. Jeg hadde egentlig bestilt denne jakken i sort, men har kjøpt en annen sort jakke på Vero Moda, så jeg tenkte å bytte farge. Har lagt den av i beige, men det er ikke helt min farge, så jeg er litt i tvil...

Det kan jeg dessverre ikke svare på. På bildet ser den blå ganske mørk ut, men jeg synes ihvertfall min (grønn) var litt lysere enn det kommer frem på bildet.

Skrevet

Den blå er rimelig sterk i fargen. Syns fargen var finere i katalogen enn da jeg prøvde den i butikken.

Skrevet
Denne svarte jakken kjøpte jeg for noen dager siden på H&M etter å ha sett bilde av den i en blogg: http://ellinorak.blogg.se/1203444890_paketet_innehll.html

Koster 298,- i butikken. Den passer fint som vårjakke/høstjakke da den ikke er altfor varm. :)

FIN! Akkurat sånn type har jeg sett etter LEENGE... Skal sprinte til nærmeste H&m og håpe at ikke den er utsolgt! :jepp:

Skrevet

Denne har jeg også. veldig fin - forfra. Fra siden er den veldig bomsete, "buler" ut fra nedenfor skuldrene bak på ryggen

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Denne har jeg også. veldig fin - forfra. Fra siden er den veldig bomsete, "buler" ut fra nedenfor skuldrene bak på ryggen

Jakka var kjempefin på jenta i linken. Eg kjøpte den nyleg sjølv og eg syns den var mykje meir "utbulande" på meg sett frå sida. Kjøpte str 36, så den burde ikkje vere altfor stor...

Eit minus med denne jakka, er at mange har kjøpt den...

Endret av Discokula
Gjest Gjest
Skrevet

Å, denne fikk jeg lyst på også. Håper de har den på H&M i Drammen. Løpe og se i morgen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...