Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i forsikring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte rett å slett på hvor mye dere betaler i året i forsikring.

Skriv hva forsikringen dekker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I året har jeg ikke oversikt, men det er sånn ca 1188 kr i mnd.

Dette dekker da meg, leiligheten, bilen og tre katter. Hos gjensidige. Også er jeg under 25 så har ekstra tillegg på bilen min.

Skrevet

Vi betaler ca 9000 i året som dekker bil, innbo og villa samt uføreforsikring. Vi har alt hos Gjensidige.

Det var forøvrig billigere å ha fire forsikringer (da blir man totalkunde) enn å ha bare tre.

Skrevet
I året har jeg ikke oversikt, men det er sånn ca 1188 kr i mnd.

Dette dekker da meg, leiligheten, bilen og tre katter. Hos gjensidige. Også er jeg under 25 så har ekstra tillegg på bilen min.

Hva mener du med leilighet? innboforsikring?

vi har innbo,villa,sykefor,bil. Bilen drar veldig mye pga stor motor. for dette betaler vi kr 860.pr mnd

Skrevet

Vi har villa- (med ekstra sopp/råte), reise- og hundeforsikring hos Gjensidige, og betaler 600,- per måned.

Skrevet

Jeg har bil (kasko, kjørelengde 8000 pr år), innbo (1,5mill), ting som står på leid lager (100 000) reise- og fritidsforsikring (gjelder for familien + at jeg betaler for et utflyttet barn). Har maks bonus og noen andre rabatter. Betaler i underkanten av 10 000 pr år.

Skrevet

Tja.

Rundt 1500,- i dyreforsikring

Ca 2500,- i villaforsikring

Og rundt 4000,- i bilforsikring.

Skrevet
Hva mener du med leilighet? innboforsikring?

Mener innbo da ja. Selve leiligheten er vel forsikret gjennom borettslaget tror jeg.

På bilen min har jeg del kasko, og opp til 16000 i året.

Skrevet

Jeg betaler 600 i mnd + 130 i LO medlemskap (jobber ikke). Dette dekker barne-, innbo-, kritisk sykdom-, uføre-, liv- og reiseforsikring (Storebrand for det meste, Tennant reiseforsikring, og LO innbo+noen småforsikringer).

Skrevet

Ca 9500,- i året, og det dekker innbo, bilen og reiseforsikring for oss begge. I tillegg har sambo en uføreforsikring som han betaler 3-400,- for i måneden.

Gjest lissi32
Skrevet

Vi har nesten 20 000,- pr år.

Det dekker villa ekstra med innbo, sopp og råte, to biler, reiseforsikring, ulykkesforsikring, uflaksforsikring, gressklippertraktor, og dekker leiligheten i kjelleren for utleie med innbo.

Skrevet

Innbo, bil m/ 20% bonus, hytte og reiseforsikring for ca 13 500,-

Gjest barelillemeg
Skrevet

Vi betaler ca 15000 i året. Det er bil med full kasko, innbo, villaforsikring og gjensidig livsforsikring.

Skrevet

Egentlig et helt meningsløst spørsmål, siden det avhenger av alder, bosted, skadefrekvens, valgte egenandeler osv. foruten altså selve dekningen...

Uansett betaler jeg ca. 12.500 kroner i året for villa, innbo, verdisak, reise, tre biler (En med full kasko og to med kun ansvar) og en katt.

Skrevet

Vi betaler rundt 30 000 i året. Da dekker forsikringen hus, innbo, to biler, gården og redskapene der.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ca 14000 i året.

- bil

- innbo

-moped

- livs og uføre på 2 voksne og en baby.

- katt

hos gjensidige

Skrevet
Mener innbo da ja. Selve leiligheten er vel forsikret gjennom borettslaget tror jeg.

På bilen min har jeg del kasko, og opp til 16000 i året.

Du må ha en veldig dyr bilforsikring. er det virkelig så ille når man er under 25? er det nybil med kasko+ stor motor?

Skrevet
Du må ha en veldig dyr bilforsikring. er det virkelig så ille når man er under 25? er det nybil med kasko+ stor motor?

Det var vel 16000 km...

Skrevet

ca1200 i året

-innbo

-reise og avbestilling

-skade og uføre

Hos Jernbanepersonalets bank og forsikring (JBF)

Gjest Gjest
Skrevet
Innbo, bil m/ 20% bonus, hytte og reiseforsikring for ca 13 500,-

Du betaler veldig mye. Har du sjekket med andre selskap? Tror det vil lønne seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...