Gjest Gutt15 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg og kjæresten har det kjempefint, kunne ikke vært bedre Men jeg har aldri kommet av at hun ronker meg, det blir på en måte litt "kjedelig"...jeg har både fingra og sleika henne, og gjør det ofte. Men en ting jeg lurer på, er hvorfor hun ikke har gjort noen tegn til at hun vil suge meg. Skjønner jo selvfølgelig at hun kanskje ikke har lyst, og det må jeg jo respektere. Men tenkte at det kanskje er fordi hun er redd for å gjøre noe feil eller noe ? Hun virker ganske usikker når det gjelder sånne ting, er alltid jeg som må ta intiativet til at vi skal gå videre. Jeg vil ikke spørre henne om det heller, det virker litt..rart. Men hva kan grunner være ? At hun er usikker, og er redd for å gjøre feil ? At hun rett og slett synes at det er ekkelt ? Hun har ikke lyst i det hele tatt ? Eller...? Håper på svar
Wildy Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Tror nok den beste måten er å spørre henne. Det kan jo hende at hun absolutt ikke vil, og det er fint at du i såfall vil respektere det uten mere ma. Men kanskje er det det at hun ikke tør, er usikker på hvordan det skal gjøres, er redd for at du kommer ii munnen på henne og hvordan hun vil reagere på det osv osv. Kan det være en mulighet å ta en samtale om oralsex på generell basis? Ofte er det lettere å snakke om "andre" enn direkte om seg selv.
Gjest StockDama Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Kanskje siden dere er 15, så føler hun seg ikke klar til å gjøre det enda? Du kan vel egentlig ikke gjøre annet enn å spørre.
Gjest Gutt15 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Vi har snakket om å ha sex, og hun sa hun var klar for det. Men vi har aldri snakket noe om oral-sex. Er det vanlig at jenter er såpass redde for å gjøre noe feil eller rart når de suger , at de faktisk avstår fra å gjøre det pga det ? Og hvis jeg begynner å snakke om det med henne, så føler hun vel seg kanskje bare presset vil jeg tro.
Envy Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Mulig hun er litt redd siden hun aldri har gjort det før. men du kan jo bare spørre henne forsiktig en gang settingen er riktig, om hun f.eks runker deg kan du jo bare spørre om hun kan suge litt å? Tror ikke hun vil føle seg presset, bare ta det forsiktig, og for all del, ikke jokk imot!
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Vi har snakket om å ha sex, og hun sa hun var klar for det. Men vi har aldri snakket noe om oral-sex. Er det vanlig at jenter er såpass redde for å gjøre noe feil eller rart når de suger , at de faktisk avstår fra å gjøre det pga det ? Og hvis jeg begynner å snakke om det med henne, så føler hun vel seg kanskje bare presset vil jeg tro. I og med at hun bare er 15 år, så er hun selvsagt ikke trygg nok til å bare begynne å suge deg. Kan hende hun vil, men ikke tørr av frykt for å gjøre feil, eller kanskje hun absolutt ikke vil. Men når du bare er 15 år så kan du ikke forvente å bli sugd
Gjest Gutt15 Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 I og med at hun bare er 15 år, så er hun selvsagt ikke trygg nok til å bare begynne å suge deg. Kan hende hun vil, men ikke tørr av frykt for å gjøre feil, eller kanskje hun absolutt ikke vil. Men når du bare er 15 år så kan du ikke forvente å bli sugd Eh..er det en selvfølge at man ikke er trygg nok på seg selv til å gjøre det når man er 15 ? Er vel ikke noe mer skummelt enn det er for gutter å slikke en jente for første gang ?
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Eh..er det en selvfølge at man ikke er trygg nok på seg selv til å gjøre det når man er 15 ? Er vel ikke noe mer skummelt enn det er for gutter å slikke en jente for første gang ? EH..ja om du er den første sexpartneren hennes så er hun mest sannsynlig usikker. Men om du mener at hun ikke er usikker av natur, men vet hva hun vil og hva som tenner henne, så har du jo svaret rett fremfor deg. Da vil hun rett og slett ikke!
Gjest Gutt15 Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 EH..ja om du er den første sexpartneren hennes så er hun mest sannsynlig usikker. Men om du mener at hun ikke er usikker av natur, men vet hva hun vil og hva som tenner henne, så har du jo svaret rett fremfor deg. Da vil hun rett og slett ikke! Ja, det er det jeg tenkte og. Hun er jo av den usikkre typen, så kan vel anta at det er det som gjør at hun ikke har gjort det. Men tror egentlig ikke at hun kommer til å gjøre det heller, da hun aldri har tatt initiativ til noe vi har gjort ( seksuellt selvfølgelig ) Men uansett ; tusen takk for alle svar så langt
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Kanskje ungdommen nå til dags er veldig frigjorte, og tenker helt annerledes, men jeg husker at da jeg selv ble seksuelt aktiv for ca 10 år siden, var det å suge en gutt ganske ekstremt i mine øyne. Jeg hadde ingen fast kjæreste den første tiden, og det var i allefall helt uaktuelt å suge menn jeg bare hadde ONS med. Selv om du gjerne slikker, er det ikke sikkert at hun er like klar for dette selv ennå. Det er lov å spørre, når hun tar på deg med hånden. Kanskje hun vil, men bare trenger en liten anmodning. Og ta et nei for et nei, vis at du er til å stole på.
Gjest Gutt15 Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Kanskje ungdommen nå til dags er veldig frigjorte, og tenker helt annerledes, men jeg husker at da jeg selv ble seksuelt aktiv for ca 10 år siden, var det å suge en gutt ganske ekstremt i mine øyne. Jeg hadde ingen fast kjæreste den første tiden, og det var i allefall helt uaktuelt å suge menn jeg bare hadde ONS med. Selv om du gjerne slikker, er det ikke sikkert at hun er like klar for dette selv ennå. Det er lov å spørre, når hun tar på deg med hånden. Kanskje hun vil, men bare trenger en liten anmodning. Og ta et nei for et nei, vis at du er til å stole på. Så synes mange jenter at det faktisk er et større skritt å ta ; å suge en gutt enn å ha sex med han ? Det er litt overraskende at du syntes det ihvertfall, det har jeg ikke hørt mange si før. Men hvis det generelt er sånn for jenter så forklarer jo det det meste
Gjest Jente17 Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Jente 17 her, første gangen jeg sugde en gutt var jeg utrolig nervøs fordi jeg ante ikke om jeg gjorde det riktig, var ikke trygg på han jeg gjorde det med heller, så det er viktig at hun er det på deg, slik at hun tør å eksperimentere litt.. Kanskje vente litt og se om hun blir tryggere, hvor lenge har dere vært kjærester? Ellers hvis hun først tar skrittet og suger deg bør du oppmuntre og gi gode tilbakemeldinger selvom det kanskje ikke er helt fantastisk første gangen - for jeg lover deg det vil bli det når hun får gjort det et par ganger Ellers kan det også hende hun syns det er litt ekkelt, da får du bare respektere det.
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Jeg syns oralsex er mye mer personlig enn sex. Du har jo kjønnet til vedkommende i munnen! - noe jeg ser på som ganske privat.
Gjest djosva Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Jeg syns oralsex er mye mer personlig enn sex. Du har jo kjønnet til vedkommende i munnen! - noe jeg ser på som ganske privat.
Gjest djosva Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Enig med Anette at munnsex er mer intimt og "privat" enn samleie...... Munnsex har imidlertid forekommet til alle tider, bare det at da jeg var ung, ble det ikke snakket og skrevet så mye om temaet.... Jeg er "midtveis" i livet og det er over 30 år siden jeg debuterte med munnsex med henne som jeg ble gift med. Hun hadde kanskje mer erfaring enn meg, ihvertfall tok hun initiativet og ba meg slikke henne før hun sugde meg til utløsning
Gjest Chrizzy Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 Så synes mange jenter at det faktisk er et større skritt å ta ; å suge en gutt enn å ha sex med han ? Det er litt overraskende at du syntes det ihvertfall, det har jeg ikke hørt mange si før. Men hvis det generelt er sånn for jenter så forklarer jo det det meste Ja, det tror jeg de aller fleste jenter synes. Det å suge noen for første gang var også for meg et stort skritt, det var ikke noe av det første jeg gjorde helt av meg selv akkurat...
Gjest jente 22 Skrevet 27. februar 2008 #17 Skrevet 27. februar 2008 Når jeg var 15 så hadde kjæresten min oral sex på meg, men jeg suge han før jeg ble 17,5 år. Så tror det er litt variert. Var mange års forhold før jeg følte meg komfortable med det rett å slett.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #18 Skrevet 27. februar 2008 Det tok meg også lenger tid før jeg ble komfortabel med oralsex. fro mange oppleves dette som veldig intomt, og det kan være en fordel å ha blitt mer vandt til kjønnsorganene på andre måter først. Når man da slapper mer av i forhold til andre ting så kan man kanskje begynne å utforske mer. Dette er nok veldig infividuellt, og det er viktig at hun ikke føler seg presset til dette. Dersom dere har et fint sexliv elles kan du jo spørre henne, men det er da viktig at du viser en stor aksept for svaret hun kommer med. På denne måten får du utelukket at det kanskje er fordi hun ikke tør, og hun slapper kansje mer av om hun vet at du heller ikke presser henne eller er veldig lei deg for at hun ikke ønsker dette enda.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 Slutt med å slikke henne, om hun liker at du gjør det. Kanskje hun spør om hvorfor, og da er jo samtalen om oralsex i gang.
Gjest Gutt15 Skrevet 27. februar 2008 #20 Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar Ser at mange sier at det er mer personlig med oralsex, så da regner jeg med at det er noe av grunnen, pluss at hun er usikker og nervøs. Gidder ikke snakke med henne om det da egentlig, hun gjør det vel en eller annen gang hvis hun føler seg klar for det Og hvis hun ikke gjør det, så gjør jo ikke det noe heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå