SuperGjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Del Skrevet 26. februar 2008 SuperGjest har herved åpnet sin dagbok! Jeg har vært her i mange år tilbake, skiftet nick her og der, hatt en drøss dagbøker og nå er det altså tid for å lage meg en ny under et nytt nick. Her kan jeg følges gjennom superkjedelige hverdager Jeg har vært syk så lenge jeg kan huske med spiseforstyrrelser. Nå for tiden har jeg passert 20 og er erklært frisk. Det betyr derimot ikke at man er frisk, det betyr bare at helsevesenet har fått deg opp på en vekt som er akseptabel. Jeg føler det på mange måter slik at når man først har hatt en spiseforstyrrelse så slipper den aldri helt taket. Ære være de som har vært syke og kan si med hånden på hjertet at de er friske, men det kan jeg ikke kjenne meg igjen i. Det er som om spiseforstyrrelsen har ødelagt noe inni meg som ikke går ann å fikse, og som gjør at jeg aldri vil få et normalt forhold til vekt, kropp og mat. Jeg klarer meg likevel bra for tiden. Jeg forsøker nå å innføre et litt sunnere kosthold enn jeg har hatt det siste året. Masse frukt, grønnsaker, proteiner og trening. Det gjelder bare å ha god kontroll på seg selv så man ikke faller inn i gamle mønstre med sulting og overtrening. Hei og hopp til alle dere KG'ere der ute Nå skal jeg lage meg en smoothie og sette meg ned og slappe av etter en slitsom treningsøkt med trimsykkel foran tv'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperGjest Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 27. februar 2008 I dag har jeg bestemt meg for å ha verdens lateste dag. Jeg har vondt i halsen og vondt i magen, sambo skal på jobb og jeg har ikke lyst til å gjøre noe fornuftig i dag. Det eneste jeg har bestemt meg for å gjøre er å vaske ut av grytene etter gårsdagens middag.. ingenting lukter så fælt som fisk i en bitteliten leilighet. Ooog jeg har enda et prosjekt, å lage lapskaus for første gang. Det har alltid virket så fryktelig vanskelig og komplisert, men siden det finnes lapskausblanding til 11 kroner i frysedisken og vi har verdens dårligste råd denne uken så skal jeg prøve meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juli 2008 #3 Del Skrevet 9. juli 2008 :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå