Gå til innhold

gjøre en sang kortere, eller korte ned starten

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et par sanger på pcn min som jeg kunne tenkt meg som ringetone på mobilen min. Men flere av sangene tar noe tid før de kommer til det "kule" i sangen eller bare det å komme i gang. Finnes det en mulighet, et program eller annet for å klippe litt i sangene slik at man kan lagre dem slik man vil ha dem og så sende dem over til mob som ringetone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes plenty av programmer som gjør dette. Bare søk på "filtype" +edit +freeware

Da burde du få noen eksempler. Regner med det er mp3 du skal endre og det har jeg ingen kjennskap til. Editerer selv stort sett kun wav filer.

Skrevet

I programmet Audacity kan du se musikken visuelt, og klippe ut biter og redigere av hjertens lyst. Husker ikke om det var freeware eller om det bare var free-too-try. Men den skulle i alle fall dekke ditt behov for å klippe ut de kule notene...

Skrevet
I programmet Audacity kan du se musikken visuelt, og klippe ut biter og redigere av hjertens lyst. Husker ikke om det var freeware eller om det bare var free-too-try. Men den skulle i alle fall dekke ditt behov for å klippe ut de kule notene...

it's free, open source

Skrevet

Du kan bruke en audio recorder, som tar direkte opp fra lydkortet, uten støy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...