Coxy Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 (endret) Veit det er litt teit med sånne "er jeg gravid"-spørsmål....men jeg MÅ bare!! IKM/TR var på fredag/lørdag (riktignok hvis denne syklusen er lik den forrige...) I dag er jeg på dag 31. Jeg temper, og etter stigningen fra EL har ikke tempen sunket igjen. Har noen rare smerter jeg aldri har kjent før, som er litt menssmerteliknende, men likevel ikke det samme..har hatt de siden torsdag. Smertene er ikke konstante, men kommer plutselig og varer en liten stund. Verste på formiddagen og utpå kvelden. Kan jeg være gravid...? Endret 26. februar 2008 av Monica85
Chiquita Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Det kommer litt ann på hvor lenge det er siden du hadde EL-stigning det. Dersom du passerer 14-18 dager med høye temper etter EL, så kan en graviditets-test være på sin plass
Coxy Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Tok siste p-pille den 30.desember.
lille katt Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg gidder ikke fortelle deg at ingen her inne kan si hvorvidt du er gravid , for det vet du, og det er sikkert ikke det du vil høre Du KAN jo være gravid. At tempen ikke har gått ned er ihvertfall en grunn til å mistenke graviditet. Dersom du vet sånn ca. når du hadde EL, og vet sånn ca. hvor mange dager som pleier å gå fra EL til mens, så vet du jo også om det er overtid for temperaturfallet. Da jeg ble gravid gikk jeg også og ventet og ventet på at temperaturen skulle gå ned, og det gjorde den ikke. Samtidig hadde jeg masse menssmerter, noen så vonde som jeg omtrent aldri har hatt før! Så jeg trodde ikke det var mulig å være gravid med så sterke utdrivningssmerter.... Men det var jeg! Ta en test da, og fortell hvordan det går
Coxy Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 15 dager siden EL-stigning...! Har kjøpt CB-tester, men tenkte å prøve å vente et par dager til med å teste. Er så kjett å bruke en hel formue på mange graviditetstester, liksom.... ;p
Coxy Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Det samme med meg, noen av disse smertene har vært helt uutholdelige, aldri kjent noe slik før!! Åååhh...det er da så skummelt å ta tester.... Men jeg må jo bare gjør det, om ikke TR kommer veeeldig snart....jeg skal oppdattere:)
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Oi, da er du sterk! Masse graviditets- symptomer, har tester liggende, IKM var for flere dager siden- OG DU TESTER IKKE!!! Jeg er 99% sikker på at du er gravid. Akkurat sånn var det med meg når jeg ble gravid. (og jeg testet på IKM- dagen og fikk strek Lykke til!!
Gjest Gjest_p_* Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Slutt å syt, ta testen eller kom deg til legen! Vi kan da for f... ikke vite om du er gravid eller ikke? Men en ting kan jeg jo si: Har du pult, så er jo sjansen til stede.
theamoren Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Slutt å syt, ta testen eller kom deg til legen! Vi kan da for f... ikke vite om du er gravid eller ikke? Men en ting kan jeg jo si: Har du pult, så er jo sjansen til stede. Ja kan du skjønne at noen sitter en uke over mens og ikke tester... og lurer seg i hjel. Tiss - så vet du det!
Coxy Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2008 Jeg testet tidlig onsdag morgen.....og svaret var nervepirrende med masse blandede følelser.... Jeg er gravid! :klø: :juhu: Idag er jeg da akkurat 5 uker på vei...skummelt!!! Men ÅÅÅH så glad!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 Jeg testet tidlig onsdag morgen.....og svaret var nervepirrende med masse blandede følelser.... Jeg er gravid! :klø: :juhu: Idag er jeg da akkurat 5 uker på vei...skummelt!!! Men ÅÅÅH så glad! Gratulerer så masse
theamoren Skrevet 3. mars 2008 #16 Skrevet 3. mars 2008 GRATULERER! mange som er sjalue her nå tenker jeg..... hehe
lille katt Skrevet 3. mars 2008 #18 Skrevet 3. mars 2008 mange som er sjalue her nå tenker jeg..... hehe Ja, jeg for eksempel
Coxy Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. mars 2008 Ja, jeg for eksempel me too. er mye sjalu for tiden jeg... hehe Blir nok straks deres tur også, jenter! Jeg krysser fingrene for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå