Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg et par jeans i sailorpantsstil, dvs. tettsittende rundt rumpe og hofter, relativt høye på livet, og med vide bein/sleng. Har noen sett noen fine, helst fra "normale merker" (dvs. ikke H&M, Cubus' egne osv)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Den så ikke så dum ut, faktisk. :)

Skrevet

Hei, denne buksen fant jeg på Sandvika Storsenter i går, butikken heter Mark and Brandy og den lå i den nye delen ved siden av skobutikken Nilson, mener å huske den kostet rundt 1300,-

Skrevet

J Brand har noen kule noen. ganske dyre, men sitter som et skudd, og er verdt alle penga.:)

selges på so sophie på paleet i oslo :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
den var tøff!

men jeg har aldri hørt om merket..hvem selger det da?

jeg har søkt på google og funnet en butikk i Kristiansand, T. Lynn - der bor jeg :)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Rapport: Jeg var en tur i byen i ettermiddag, og prøvde slengjeans fra H&M (hadde ikke min størrelse), de nevnte fra Acne (gav meg skikkelig flat rumpe, typisk for Acne hos meg), og endte opp med et par relativt lyse fra Les Temps des Cerises, med firkantede lommer med klaff, både foran og bak. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Der var det utrolig mye fint! Noen som vet hva slags pris de ligger på?

1500,- for den med sleng

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kunne gjerne tenkt meg et par jeans i sailorpantsstil, dvs. tettsittende rundt rumpe og hofter, relativt høye på livet, og med vide bein/sleng. Har noen sett noen fine, helst fra "normale merker" (dvs. ikke H&M, Cubus' egne osv)?

Kanskje litt seint å tipse om dette nå siden du allerede har kjøpt ei bukse, men denne så fin ut, synes jeg: http://stilas.blogspot.com/2008/02/hello-70s.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...