treningsjenta Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 skal kjøpe meg en ny bil. har ikke de store summene å legge inn, men viktigste for meg er ikke at det er en flunkende ny mercedes av beste klasse heller. Jeg må ha en bil som funker og som ikke må inn på verksted hele tiden og som kan kjøre meg til og fra jobb og annet småting. Har funnet en grei en nå, men km standen er på 150 nå. Er dette mye? Burdte man titte på noe under? Jeg kjører som sagt ikke mye, og har planer om å ha bilen i noen år fremover ja. Bilen har fulgt alle servicer og er nettopp eu godkjent og ser fin ut. hva synes dere med litt peiling? De forlanger 35 for den
Gjest HB Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kilometerstanden bør jo ses i sammenheng med hvor mange år bilen er. Min bil har passert 90 000 og er 7 år gammel, men jeg kjører langt til og fra jobb. Den er fortsatt i super stand. Generelt sett er japanske biler (og i særdeleshet Toyota) bra biler - i hvert fall dersom de ikke er eldre en midten av 90-tallet. Hilsen Lille meg
Gjest kenneth Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hva slags bil er dette? (Link til annonse?)
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Det kommer helt an på merke, japanske biler tåler godt over 150 000 km. Mens andre merker fra andre land, kanskje spesielt franske ville jeg vært skeptisk til. Kjørte selv Renault inntil nylig når toppen/toppakning røyk. Den var bare gått rett over 150 000 og er sannsynligvis ikke verdt å reparere. Nå kjører jeg en japansk bil som er gått over 240 000, men motor og girkasse er skiftet da. Den bilen har jeg egentlig hatt veldig lite utgifter og reparasjoner på og den er fra 91.
Sol79 Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Har du servicehefte på at den har fulgt alle servicer eller er det selger som sier det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå