Gå til innhold

Budsjett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker oss et enkelt, uformellt bryllup, ca 60 inviterte (et par tenåringer, resten voksne). Tro om summene mine er helt på viddene? Og hva har jeg glemt?

Klær (min kjole 5000,-/han leier), sko, hår/sminke, brudebukett (skal kun ha 3 Calla-liljer, ergo fikser jeg selv)

15 000,-

Leie av lokale, inkl dekketøy/duker osv

7000,-

Mat/alkohol. Skal lage buffet selv. Kjøttvarer handler jeg i Sverige, og dersom jeg regner 25kg til 100,-/kg så er det 2500,- Ellers er det mye grønt som jeg prøver å bestille via lokal grønnsaksbutikk (billige, regner med jeg får en ok samle-pris når jeg handler såpass stort), og div melkeprodukter/kolonial. Og kaker da (baker selv)... Noen proff bryllupskake hopper vi over, synes faktisk hjemmebakt smaker mye bedre og det er ikke viktig for meg med bryllupskake.

Alkohol/mineralvann har jeg ikke snøring på. Hvor mye regner man da, til cirkus 60 (voksne og alkoholdrikkende) gjester?

Tilsammen 20 000,-

Ryddehjelp/servering - aner ikke, vi skal spørre datteren til et vennepar og et par venninner av henne. En tusing pr hode og 3stk?

3000,-

Musikk/DJ - ???

Div pynting/blomster - vi skal ha det VELDIG enkelt men dette blir vel diverse-posten - ergo blir nok denne posten høyere

Ca 2000,-

Div trykksaker - kirkeprogram/invitasjoner inkl. porto. Aner ikke pris...

Evt overnatting hotell bryllupsnatt - ikke nødvendig, en "kanskje-post!

Transport/sjåfør - den fikser vi gratis

Fotograf - tror ikke vi skal ha proff fotograf, det får i tilfelle bli om vi tar oss råd til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...