Sandman Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har bestemt meg for å ikke se på det, men hvis det er puling på gang, bør man vel revurdere det
Ingeborg Skrevet 2. mai 2003 #2 Skrevet 2. mai 2003 Aner ikke, og det bryr meg midt i ryggen. Argh, boikotter BB.
chimp Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 Skulle f*** meg ikke forundre meg.....Enkelte gjør jo hva d skal være i all offentlighet, i håp om å bli kjendis og få en jobb som programleder....
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #5 Skrevet 2. mai 2003 *mumle noe om Stina og Morten* JA - jeg har begynt å se på det. :oops:
Gjest Hilde K S Skrevet 2. mai 2003 #6 Skrevet 2. mai 2003 Er det noe å se på da ? En rumpe som pumper opp og ned UNDER dynen ? Jeg ser ikke BB, men må innrømme at jeg har blitt hektet på Robinson alle gangene SELV om jeg etter første runde bestemte meg for aldri å se realitytv igjen !!!
Gjest Diva Skrevet 2. mai 2003 #7 Skrevet 2. mai 2003 Skulle f*** meg ikke forundre meg.....Enkelte gjør jo hva d skal være i all offentlighet, i håp om å bli kjendis og få en jobb som programleder.... Hehe, ja der har vi det Like talentfulle blir de nok som et par andre pu###e fra første BB, tenker jeg En ting, hvis S ble så såret over at M bare villle ha seg, så hvorfor i alledager gir hun etter nå, hvis hun egentlig er ute etter noe seriøst ? Ikke meningen å spekulere, men det er nå litt "airhead" å tro at alt ordner seg ved å ha sex på tv dah *lettere oppgitt sånn halvhumoristisk sett* Diva :blunke:
Gjest ButtHead Skrevet 3. mai 2003 #8 Skrevet 3. mai 2003 Pulinga er i gang, men det var en rimelig kort hyrdestund de hadde. Morten er vel en sånn "one minute man"
Rapitap Skrevet 3. mai 2003 #10 Skrevet 3. mai 2003 Hva med Henriette og han derre Totingen da? Er de igang?
Jusy me Skrevet 3. mai 2003 #13 Skrevet 3. mai 2003 Stina og Morten er i full gang. Litt rart egentlig siden Morten har null interesse for Stina... :-?
Gjest Duchess Skrevet 3. mai 2003 #14 Skrevet 3. mai 2003 Joda, han har interesse for henne, men bare det hun kan brukes til i senge-øyemed. :o
Gjest Majken ikkeinnlogget Skrevet 5. mai 2003 #15 Skrevet 5. mai 2003 Stina og Morten er i full gang. Litt rart egentlig siden Morten har null interesse for Stina... :-? Er vel ikke noe rart det??? Ingenting som overrasker meg i hvert fall med at Morten ville ha Stina til sengs. Syns ikke det granne synd på henne heller jeg da, dette vet hun at han ikke er interessert i noe forhold med henne.
kristine 80 Skrevet 5. mai 2003 #16 Skrevet 5. mai 2003 Det er vell ganske vanlig at folk har seg... SO WHAT!!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #17 Skrevet 5. mai 2003 Men jeg syns da det så ut som dem hadde seg litt mens de andre lå i sengene rundt drita fulle og gaula og sang?? :o Og tidligere på kvelden snakka Stina om at hun ikke ville gi han mer enn hun fikk tilbake, og rett etterpå hopper hun til køys med han..
Eowyn Skrevet 6. mai 2003 #18 Skrevet 6. mai 2003 Og det skjønner ikke jeg! Er hun dum eller? Vet hun ikke at han kun er ute etter bare en ting?? Trodde hun hadde oppfattet det...... Jaja, hvis hun blir såret, så er det hennes egen feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå