Gå til innhold

Buffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en slags "middelhavs-buffet" (lager selv), nå har jeg begynt å lure på om det kan være lurt å sette små kort ved de forskjellige rettene med navn/forklaring på hva det er.

Noen som har erfaring med buffet (tapasbuffet e.l.)i bryllup eller store selskap, og kan fortelle litt om hvordan det er gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Vi skal ha buffet, og ser for oss å lage små kort som beskriver retten, og evt. om den er fri for melk, mel osv. fordi vi vet at det vil være noen allergikere der.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Og så ser jeg for meg at mange ikke vil vite hva de faktisk forsyner seg med (særlig diper/sauser osv) - derfor er det kanskje en god ide.

Skrevet

Dette har jeg også lurt på. Vi skal ha buffet med litt av hvert; en del tapas, sjømat, salater, engelske og norske retter.

Vi har mange som kommer fra utlandet, og mange vil sikkert finne retter de ikke aner hva er for noe.

Jeg tenkte å lage små kort med navn på retten/sausen (eller hva det nå er :) ) og en kort beskrivelse av innhold, på norsk og engelsk.

Skrevet

Veldig, veldig lurt. :tommelopp: De fleste liker å vite hva de spiser - og viktig for allergikere, vegetarianere og andre som har spesielle diettbehov / ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...