Alva Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Vi skal ha en slags "middelhavs-buffet" (lager selv), nå har jeg begynt å lure på om det kan være lurt å sette små kort ved de forskjellige rettene med navn/forklaring på hva det er. Noen som har erfaring med buffet (tapasbuffet e.l.)i bryllup eller store selskap, og kan fortelle litt om hvordan det er gjort?
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 (endret) Vi skal ha buffet, og ser for oss å lage små kort som beskriver retten, og evt. om den er fri for melk, mel osv. fordi vi vet at det vil være noen allergikere der. Endret 26. februar 2008 av Frk Åberg
Alva Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Og så ser jeg for meg at mange ikke vil vite hva de faktisk forsyner seg med (særlig diper/sauser osv) - derfor er det kanskje en god ide.
Gjest Koukla Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Dette har jeg også lurt på. Vi skal ha buffet med litt av hvert; en del tapas, sjømat, salater, engelske og norske retter. Vi har mange som kommer fra utlandet, og mange vil sikkert finne retter de ikke aner hva er for noe. Jeg tenkte å lage små kort med navn på retten/sausen (eller hva det nå er ) og en kort beskrivelse av innhold, på norsk og engelsk.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Veldig, veldig lurt. De fleste liker å vite hva de spiser - og viktig for allergikere, vegetarianere og andre som har spesielle diettbehov / ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå