Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte bare jeg skulle dele mine erfaringer med dere, ettersom jeg vet at mange her inne er interessert i mineralsminke (jeg ELSKER mineralsminke, og det er sikkert flere med meg).

For et drøyt år siden begynte jeg å bruke I.D. sine foundationer, og I.D. sine blush`er. Jeg ble kjempefornøyd! Endelig noe som dekket perfekt uten å være maskeaktig, og som i tillegg fikk huden til å bli bedre:) (jeg har normal hud, med noen urenheter....) Jeg synes I.D. er helt fantastisk.

Men, som den nysgjerrige make up-fantasten jeg er, ble jeg fristet til å prøve Glominerals sin foundation i fast pudderform for noen uker siden. Jeg hadde hørt masse bra om denne, blant annet inne på forumet her.

Og: WOW!! Den er virkelig super; ihvertfall på min hud. Den dekker eksepsjonelt, og huden ser så naturlig og flott ut...... Og så er det veldig lite søl med den (jeg synes foundation i løspudderform kan være litt sølete, ja.....Eneste bakdelen med I.D., for så vidt)

Så hva blir min konklusjon? Jo, begge merkene er utrolig bra, og jeg kommer til å bruke dem begge i fremtida. Men akkurat nå for tida må jeg innrømme at Glominerals er favoritten med en ørliten margin i forhold til I.D.

Uansett: hurra for mineralsminke!! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_sine_*
Skrevet

Jeg tror jeg er enig. Jeg hadde aldri tenkt at ID gjorde meg glinsende...FØR jeg prøvde Glo.

Også synes jeg at BE gjør at tørre flekker blir enda mer synlig, men det er kanskje bare noe jeg innbiller meg..?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg har også sansen for begge, men jeg sliter litt med å legge på kompakt-foundationen til glo... den blir heldigvis fin når den har vært på en stund, men den føles litt for hard/tørr for meg å påføre, og det virker som huden min trekker mer pudder og farge til seg noen steder enn andre...

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Av de to foretrekker jeg Glo, i både løs og presset versjon. Glo har en "finere" konsistens (jeg snakker nå om den løse), og er ikke så skimrende som ID, og dessuten inneholder den mindre bismuth, og får meg ikke til å klø, i motsetning til de siste erfaringene mine med ID. Fargeutvalget er også mye større. Det negative er selvsagt prisen, men på Ebay finner man alltid "gull". :)

For tida tester jeg derimot ut KMM, og har akkurat bestilt prøver fra Everyday Minerals. Man må jo prøve, for det kan jo være at noe helt genialt finnes der ute. :ler: Og det hadde vært kjekt å finne den optimale fargematchen, med den optimale finishen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...