Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei har du en av disse? er du fornøyd? eventuelt hva er du missfornøyd med? noen tips til om jeg skal velge te brygger eller kaffe brygger? vi drikker ikke så masse varme drikker, mest når vi har gjester. å da er det vel likt mellom å servere te eller kaffe. har press kanne til kaffen nå.
Gjest Asti Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 (endret) ............ Endret 14. desember 2009 av Asti
Kristin Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har tebryggeren og er godt fornøyd med den. Synes ikke det er vanskelig å få ut bladene. Rister ut det som er løst, skyllre dereter ut resten under springen...
IloveNY Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hei:) jeg jobber hos jernia selv! Og jeg vet at vi selger av eva solo tebrygger og kaffebrygger i massevis! og jeg har aldri opplevd å få en tilbake! Jeg har tebryggeren selv, og er kjempefornøyd! Ja, det kan være litt vanskelig å få ut tebladene, men det går igjen hos de fleste merkene... Eva Solo er et bra merke som fokuserer både på design og at det skal være et bra produkt, så jeg kan absolutt anbefale det;)
Gjest Asti Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 (endret) ............ Endret 14. desember 2009 av Asti
ringblomst Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Har kaffebryggeren og er veldig fornøyd med den, veldig enkel i bruk og grei å gjøre ren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå