Nala Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Heisann! Jeg har oppgradert fra CS2 til CS3. Har installert CS3 på to PC-er, og har dermed brukt begge aktiveringene som ligger i lisensen. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke CS2 på en annen PC? Eller er CS2-aktiveringa på en måte "brukt opp" i oppgraderinga fra CS2 til CS?
Kamikatze Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 (endret) Normalt er det sånn, når du oppgraderer, at du dermed mister lisensrettigheter til gammel versjon. Hvis du ikke oppgraderer lisensen/programmet, men derimot kjøper det nye programmet i fullversjon, med lisens og full pakke, kan du selvsagt flytte lisensen til en annen maskin. Altså ved nyinstallasjon, ikke ved oppgradering. Jeg vet ikke hvordan dette forholder seg til akkurat det programet du spør om. Du får finlese de 873 skjermsidene med liten skrift i lisensvilkårene ; ) Endret 26. februar 2008 av Kamikatze
Gjest Adobe forhandler Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Svaret er nei, man kan ikke benytte begge versjoner når man oppgraderer til CS3. Man forandrer jo sin eksisterende versjon til en nyere versjon, man kjøper ikke en ny lisens av den nye versjonen. Da hadde man betalt full pris for denne og kunne fortsatt ha benyttet versjon CS2 i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå