Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 Gled dere! Vi giftet oss 12.4, det ble en helt strålende opplevelse! Alt gikk faktisk knirkefritt! Noen tips for de som er interessert: - Vi fikk gode tilbakemeldinger på å ha begrenset alle talere til ca. 5 min (bortsett fra noen av hovedtalene). Det gjorde at middagen varte i 4,5 timer og ikke 7... - Bildene fra kirken ble "ødelagt", dvs. autofokusen taklet ikke mørket. Anbefaler å sjekke ut på forhånd hvis mulig, og evt. avtale med mer enn en fotograf. - Vi lurte veldig på om vi skulle ha engangs-kameraer ved bordene, og er veldig glade for at vi gjorde det. Mye bra bilder. - Vi glemte i farta å stille opp til noen familiebilder. Det er det noen som har vært litt lei seg for i etterkant. Spander gjerne 5 minutter på det, kanskje etter kirken. Lykke til! Hilsen K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 Gratulerer så nygifte! Det er også gode tips du har kommet med! Vi har heller ikke så mange familiebilder, og det er litt trist sånn i ettertid! Lykke til som ektepar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. mai 2003 #3 Del Skrevet 3. mai 2003 Gratulerer så hjertelig!!! Tipsene er notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. mai 2003 #4 Del Skrevet 4. mai 2003 Gratulerer så mye! Mange gode tips der, de skal jeg ta med meg i planleggingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå