Gå til innhold

Fetter og kusine!

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 26.2.2008 den 0.04, Gjest Anette Cami skrev:

Hei

Vi er to personer som elsker hverandre 🙂 . En jente, en gutt! hun 26, han 25!

Vi har vært sammen i snart ett år nå, var gamle kjente, men ble kjent på nytt, og det sa KLIKK!!!

Vi bor ett stykke fra hverandre, og hun har også ett barn, men er ikke lenger sammen med barnefaren.

Når vi er sammen FLYR tiden, og når vi er fra hverandre, stopper den opp!!! vi vil være sammen, og det SKAL vi også!!! men, problemet er ...

Vi er FETTER OG KUSINE!!!! Vi tør ikke fortelle om OSS til noen, selv om vi vet at dette kanskje er den eneste muligheten for oss til å være sammen på, all the time! vi dør!!!

Hvor tabu er det å være sammen med fetteren/kusina si?

Hva kan vi event forvente av reaksjoner? .

Noen andre som er i, eller har vært i samme situasjon?

Hjelp!!

Fortvilet par som passer veldig godt sammen 😉 (egentlig!!!)

Dere er helt sikkert like gift idag. Det er positivt! Men det bor en særhet i dere. 

Anonymkode: 789e3...f97

Skrevet
På 26.2.2008 den 13.57, ashera skrev:

Kong Olav og kronprinsesse Märtha var forøvrig søskenbarn.

Jepp, standardkommentar i slike tråder.

Anonymkode: f4330...b12

Skrevet

Dette er en gaaammel tråd.Uansett om noen har et lignende dilemma: Nei !! Ikke fordi det er tabu,,men  fordi dere kan få barn med kromosomavvik.  I min eksmanns familie- utenlandsk,,er det mange slike giftemål i slekta,,og mange syke barn. Derav mitt eget...

Anonymkode: fa9b8...63f

Skrevet

Min tante giftet seg med søskenbarnet. Det samme gjorde hennes tante. Men jeg ville kanskje hørt med lege før jeg fikk barn. Det ene paret fikk friske barn, det andre fikk 3 med hjertefeil pga nært slektskap. 

Anonymkode: 96a50...99e

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
1 minutt siden, 29_j skrev:

Hvis man formodning må ha sex med sitt søskenbarn, så bruk beskyttelse! Det er stor sjans for avvik på barnet, det er ikke greit. 

Trekker tilbake det jeg skrev om link og er enig med deg når det kommer til land hvor det er vanlig at søskenbarn gifter seg med hverandre, i flere ledd i familien.

Personlig kjenner jeg minst fire par som er søskenbarn og gift med hverandre, de har også barn sammen. Alle er friske og raske. Nå skal det legges til at alle disse er pinsevenner, så det kan hende at det faktisk blir innavl i sånne sekter, gudene vet. 

Endret av Dævendøtte
Skrevet

Ser tråden er gammel, men om dere gifter dere, ikke få barn, jeg er uføretrygdet pga to sykdommer som er typiske ved innavl. Vil også påstå at jeg ikke er blant de glupeste, selv om kakakterene mine var middels gode.

Har mye smerter, pga sykdommene, og har aldri våget å fortelle til noen at mine foreldre er søskenbarn.  Jeg mener mine foreldre har vært uansvarlige, dette pluss en «rufsete»oppvekst (vold ol) så vil jeg si at det er barnemishandling fra jeg ble unnfanget.

Forakter mine foreldre, som fikk barn, selv om de visste om farene.

Anonymkode: c4332...b71

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...