Kamikatze Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Førstkommende fredag (den 29. februar 2008) er det skuddårsdag. Tradisjonelt er dette dagen der jenter kan fri til sin utkårede. Kunne du tenke deg å benytte en slik anledning, hvis din utkårede er treig? Eller står du med begge beina så solid plantet i likestillingen, at en hvilken som helst dag får duge?
eximus Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er så gammeldags at jeg synes mannen skal fri. Jeg vil aldri fri uansett altså..
Gjest StockDama Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Nei, skal ikke fri, har ingen tro på ekteskap i det heletatt =D
Noli Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg kunne godt fridd en hvilken som helst dag, men har alltid visst at kjæresten min er såpass tradisjonell at han mener det er hans rett. Og jeg har jo ingenting i mot å bli fridd til, men så har jeg heller ingen erfaring med å gå og lengte etter noe mer som man "aldri" får heller. Jeg synes i grunnen kvinner som går i årevis og syter om at mannen aldri frir og hinter i øst og vest er litt patetiske.
Gjest *Ulla* Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Nei jeg ville ikke gjort det. Jeg vil at mannen skal fri.
Gjest Bond Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er jo ganske liberal med alt annet, men da det gjelder å fri, da skulle det være han som gjør det. Jeg tror også at han synes det er finere den veien, det blir jo hans moment å være skikkelig søt og romantisk
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ingen ønsker om å gifte meg og vil si nei til samboer dersom han spurte. Faren til ungene mine fridde og jeg sa nei. Jeg ante vel allerede da at det ikke var et forhold som kunne vare.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er så gammeldags at jeg synes mannen skal fri. Jeg vil aldri fri uansett altså.. Er det slik at du er også en som mener at det kun er mannen som kan avslutte et forhold! Ikke bit meg men jeg syns logikken brister dersom man kun er gammeldags i forhold til frieri og ikke det et forhold dreier seg om! Kan du dumpe han så kan du jaggu meg også være den som frir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå