tasha Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 hørt mye om dette for tiden... saken er den at jeg sluttet m foundation for et par år siden, var lei av fæl "maske" og brune flekker på alle lyse klærne mine.. men jeg har så dum hud m masse fregner og det som er, og tror jeg får finne en bra en til å bruke litt igjen. er det noen som kan gi meg et sikkert tips på dette? en som IKKE smitter, en som ikke "ligger utenpå huden" men flyter fint inn, og som lar huden puste, fint resultat, varer lenge, bra til fet hud osv? som er lett å fjerne på kvelden, og jeg kan legge meg om kvelden uten å få dårlig samvittighet for å ha hatt dette på huden hele dagen? om det finnes... for mineral er vel ikke så skadelig for huden?
tasha Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2008 vet det er mye sp mål ang dette.. men jeg blir forvirret av alt.. også lurer jeg på, jeg har hørt om pigment krem, fungerer den på fregnete hud? at det blir mer jevnt, å at de forsvinner litt? vil veldig gjerne slippe å bruke foundation hver dag om jeg får det fint ellers, men bruker selvbruningskremer, og fungerer altså ikke for å få finere å jevn hud. tørr og fet hud har vel jeg tror jeg..
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 hørt mye om dette for tiden... saken er den at jeg sluttet m foundation for et par år siden, var lei av fæl "maske" og brune flekker på alle lyse klærne mine.. men jeg har så dum hud m masse fregner og det som er, og tror jeg får finne en bra en til å bruke litt igjen. er det noen som kan gi meg et sikkert tips på dette? en som IKKE smitter, en som ikke "ligger utenpå huden" men flyter fint inn, og som lar huden puste, fint resultat, varer lenge, bra til fet hud osv? som er lett å fjerne på kvelden, og jeg kan legge meg om kvelden uten å få dårlig samvittighet for å ha hatt dette på huden hele dagen? om det finnes... for mineral er vel ikke så skadelig for huden? Nei, mineralsminke er den reneste sminken på markedet Og det føles mye bedre å ha på enn flytende foundation. Det finnes nå utallige mmu-merker der ute, så man trenger slett ikke bruke 400 kr på Bare Minerals sin foundation. Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom mineralmakeupmania.com. Her fins det masse informasjon og linker til en hel masse merker. Hvis du har fet hud og ønsker et naturlig, matt resultat, vil jeg anbefale Pure Luxe (pureluxecosmetics.com). Jeg har bestlilt masse produkter herfra, og elsker alt jeg har kjøpt Foundationen er kjempebra, og øyenskyggene og rouge kommer i mange nydelige farger. Du får kjøpt prøver på alt (koster rundt 1 dollar per stk) og portoen er temmelig billig. Det viktigste når man skal begynne med mineralfoundation, er å kjøpe seg en skikkelig kost. Mitt råd er å styre unna I.D. sine, og å heller gå for en syntetisk børste. Kiss Me Minerals, Earthglo Minerals, Signature Minerals og flere andre fører samme serie med kjempegode børster. Min absolutte favoritt er Large Flattop, og den får man vel billigst hos Earthglo. Ellers må du bare prøve deg fram, og huske at det ikke skal så store mengder pudder til Til slutt, dette er noen mmu-merker som tilbyr gratis prøvepakker (du betaler kun porto): - Signature Minerals - Everyday Minerals - KT Naturals Ellers vil du nok finne endel mer info ved å søke i dette forumet. Håper det hjalp litt. Lykke til!
Munachimso Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Til slutt, dette er noen mmu-merker som tilbyr gratis prøvepakker (du betaler kun porto): - Signature Minerals - Everyday Minerals - KT Naturals Har du bestilt gratis prøvepakker fra disse? Er det noe lureri her, melder jeg meg inn i noe? Har bestilt fra Everyday Minerals da, så den vet jeg er grei.
Handis Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 en som IKKE smitter, en som ikke "ligger utenpå huden" men flyter fint inn, og som lar huden puste, fint resultat, varer lenge, bra til fet hud osv? som er lett å fjerne på kvelden, og jeg kan legge meg om kvelden uten å få dårlig samvittighet for å ha hatt dette på huden hele dagen? om det finnes... Jeg anbefaler I.D. og Glominerals sine!! De kan nok begge smitte ørlitt, men i forhold til mye annet er de veldig holdbare, synes jeg. Fantastiske produkter alt-i-alt!! Handis
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Har du bestilt gratis prøvepakker fra disse? Er det noe lureri her, melder jeg meg inn i noe? Har bestilt fra Everyday Minerals da, så den vet jeg er grei. HAR BESTILLT FRA SIGNATUR MINERALS.VIL ANNBEFALE NR 7 ,5,3 OG 8,3.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Har du bestilt gratis prøvepakker fra disse? Er det noe lureri her, melder jeg meg inn i noe? Har bestilt fra Everyday Minerals da, så den vet jeg er grei. Nei, det er helt uforpliktende å bestille prøver, og du kan bestille andre full size-produkter etc. i tillegg. De fleste nettbaserte mmu-merker tilbyr prøver i en eller annen form, enten at du kan kjøpe prøver av alle produkter veldig billig eller at du kan få en pakke med et begrenset antall prøver helt gratis.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 har bestilt fra signature nå, de gratis prøvene. men hva betyr det når betalingen foregår v mail?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå