Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt shampo og balsam fra Kerastase i dag ,den grønne . Shampoen var den Bain de force (STRENGTHENING HAIR BATH)

Og balsamen var KERASTASE CIMENT ANTI-USURE (CIMENT ANTI-WEAR)

Noen som har erfaringer med den grønne serien ? Frisøren sa det var det som passet best til meg . Og hun har også brukt det når hun vasket håret mitt sist jeg var med frisøren. Har ikke prøvd det enda. Skal vaske håret imorgen så får prøve det da :P

Erfaringer?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker fjell på mitt umulius-hår i alle fall, jeg kommer aldri til å bytte fra Kerastase noen sinne.

Skrevet

Hørest bra ut. Gler meg til å prøve. gjør de håret mykt og at det ser mer velpleid ut ?

Skrevet

Hvordan er produktene da ? Hva gjør de me håret :)?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Det er min favorittserie, også. Produktene bygger opp håret, og gjør at det blir sterkere. De gjør ikke håret særlig mykere, for det er ikke først og fremst en fuktgivende serie. Hvis du er ute etter å få mykere hår, er det andre produkter som er bedre.

Skrevet

Jeg har ganske mykt hår. Bare lurte :) trenger noe som gjenoppbygger og gir glans.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Da har du fått rette produkter. :) Men det er mye smak og behag, også.

Skrevet

Det er min favoritt-shampo :jepp: (selv om jeg reagerer med kløende hårbunn)

Synes håret blir trått etter vask, så jeg bruker balsam fra nuitrive-serien (lait vital). Bruker også bain satin nr 1 kombinert med balsam fra resistance-serien.

Jeg får mykt hår av nuitrive produktene.

(sikkert en hel drøss med skriveleifer her :fnise: )

Skrevet

Jeg ble utrolig skuffa da jeg så et program på tv-en nå forleden dag. Der viste det seg at Loreal eier Kerastase og hun i programmet hevdet at ingrediensene i de to merkene ikke var så forskjellige som en skulle tro.

Men likevel har jeg tenkt å prøve Kreastase neste gang jeg går tom for shampo. :)

Skrevet
Jeg ble utrolig skuffa da jeg så et program på tv-en nå forleden dag. Der viste det seg at Loreal eier Kerastase og hun i programmet hevdet at ingrediensene i de to merkene ikke var så forskjellige som en skulle tro.

Men likevel har jeg tenkt å prøve Kreastase neste gang jeg går tom for shampo. :)

ER DET NOE Å BLI SKUFFA FOR DA.?

lOREAL EIER lANCOME OGSÅ.ELLER OMVENDT.HAR ØGSÅ HØRT AT KREMENE FRA DE 2 ER IKKE så ULIKE. 50 KR TIL 700KR.

Skrevet

Uansett hva man kaller et produkt, er det vel stort sett silikonen i det som får håret ditt blankt og skinnende. Jeg bruker Kerastase fordi det er den eneste shampoen jeg ikke klør meg fillete av.

Skrevet

Har også den shampooen, men har bare brukt den to ganger. Har ikke balsamen i samme serie, men en fra L'occitan med shea butter. Klör litt i hodebunnen og har fått sår et sted, så jeg tror ikke den shampoen passer for meg, men håret blir nydelig.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg var hos frisøren i går, og skulle til å kjøpe denne sjampoen men ble da stoppet av frisøren. Hun sa at den sjampoen var for skikkelig ødelagt hår, og det var da ikke mitt. Kjøpte volumactive i steden...

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan er Volumactive, Lilleulv?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hvordan er Volumactive, Lilleulv?

Veldig fornøyd! Synes den virker pleiende samtidig som at håret blir lett og luftig på en måte :)

Skrevet

Høres bra ut:) Har tenkt litt på den selv. har bain de force nå, og den er Ok den, men gir litt lite volum synes jeg.. Bruker du Balsam eller noen andre produkter i samme serie?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Høres bra ut:) Har tenkt litt på den selv. har bain de force nå, og den er Ok den, men gir litt lite volum synes jeg.. Bruker du Balsam eller noen andre produkter i samme serie?

Jeg brukte bain de force før, og likte den godt også. har brukt balsam i samme serie, men nå har jeg igjen så mye rester som jeg synes jeg må bruke opp før jeg kjøper ny :o

Synes helt klart volumactive gir et lettere hår en bain de force, men er litt lik ellers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...