Gå til innhold

Trenger desperat hjelp!

Fremhevede innlegg

Gjest Svein
Skrevet

Hei!

Eg er ganske desperat etter å høre om noen har opplevd et problem som har rammet meg den siste tiden... :oops:

Har alltid vært kåt og kunnet ha sex når som helst, hvor som helst. Men i den siste tia har jeg problemer me å få den til å stå! Eller den står helt fint i begynnelsen, men så plutselig bare "dør" den.... Jeg er 19 år og synes det er litt VEL tidlig å bli impotent nå! :cry: Noen som har erfart dette som kan gi meg noen gode råd?

Er utrolig takknemlig for svar! Er desperat på å komme i gang igjen! :wink:

Mvh Svein

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann! Du er ikke impotent! Alle menn opplever det det i ulike faser av livet. Det er nok en bkymring for deg, men det er helt normalt.. og kommer til å gå over. Gi det litt tid! Selvsagt kan du gå til legen etterhvert om du blir alvorlig bekymret.. men sannsynligheten er at dette er psykisk. Min kjæreste hadde samme problemet.. men det forsvant av seg selv. Og husk: du kan ha glimrende sex uansett. Prøv å nyt det.. så kommer resten av seg selv etterhvert. :ler: Jeg som jente syns ikke det var et problem, vi vet at det kan være slik og at det ikke betyr noe. Du er IKKE mindre mann uansett. Så prøv å fokusere på resten av sexen, og ikke vær redd for at den skal bli slapp. Blir den det, ja, så er det ikke så farlig. La jenta være oppfinnsom, det er en utfordring for henne å la deg ha det godt uavhengig av hvor hard du er.

Ta det helt med ro, og bare KOOOS deg!

Klem

Gjest Svein
Skrevet

Takker for svar!

Takker og bukker til Gjest! :)

Vi får håpe det går over snart.... Kommer sterkt tilbake snart håper jeg :oops:

:sjarmor:

Mvh Svein

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...