Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Nå trenger jeg noen konkrete råd for hvordan jeg skal komme meg videre. Forholdet ble slutt i sommer og nå har hun funnet seg en ny mann. Ille nok at det tok slutt og enda værre nå som hun har funnet seg en annen.

Dette føles virkelig ille. Noen gode råd for å få opp humøret, sove bedre om natten og komme i gjenge igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg forstår godt at du sliter med dette! Det er fryktelig trist når noen går videre, mens du sitter igjen med alle følelsene.

For meg hjalp det å komme meg ut... Det verste du kan gjøre nå er å sitte hjemme å tenke konstant på henne. Finn på ting med venner, prøv nye aktiviteter... Og av egen erfaring vil jeg si, ikke drikk deg dritings. Da blir alt 1000 ganger verre, pluss sjansen for å gjøre noe dumt man vil angre på senere er ekstremt stor! he he

Angående å kunne sove bedre:

Jeg vet at det sikkert er kjempevanskelig! Men prøv å ikke ligg å tenk på henne og alt som har skjedd rett før du skal sove... For da får du ikke sove! Finn en bok å lese:)

Lykke til videre med kjærligheten! Det går over med tid... Selv om det ikke hjelper deg høre det akkurat nå :)

Skrevet
Hei,

Nå trenger jeg noen konkrete råd for hvordan jeg skal komme meg videre. Forholdet ble slutt i sommer og nå har hun funnet seg en ny mann. Ille nok at det tok slutt og enda værre nå som hun har funnet seg en annen.

Dette føles virkelig ille. Noen gode råd for å få opp humøret, sove bedre om natten og komme i gjenge igjen ?

etter så lang tid? rart hun har funnet seg en ny mann assa? tror du at du er den eneste for henne? nei slutt å tull og kom deg videre, du ligger vel ikke enda og griner for ei som ikke vil ha deg? hadde hun ville hatt deg så har hun ikke funnet seg en ny man. tror ikke det er den første hun har prøvd!

Skrevet

Det tar tid å komme over et annet menneske og man skal få lov til å sørge også. Det er viktig. Men det er også viktig å ikke bli i sorgen, ikke grav deg mer ned. Hva så om hun har funnet en ny mann? Brud dette som selv et dytt på å komme deg videre. Det er normalt at man finner seg en ny partner, tiden vil jo komme for deg også!

Skrevet

Planlegg livet ditt med venner og aktiviteter. Bli opptatt slik at du får noe annet og tenke på. Flørt med andre, men hold det til det dersom det er riktig for deg. Start med en ny aktivitet som du kanskje har ønske om. Gradvis blir eksen fjernere og du lever et liv som er ditt.

For meg tok det ett år å komme over en eks, men jeg satt ikke hjemme og sturet. Var veldig aktiv faktisk.

Gjest milkyway
Skrevet

En ting du bør være glad for, er at hun har funnet seg en ny iallfall. Hvorfor?

Jeg har og bedt om råd for å komme over forrige fyren. Jeg klarte rett og slett ikke å slutte å tenke på han, og det tok vel to år til jeg ikke hadde følelser for han mer. Dette var mye pga vi hadde et såkalt puleforhold etter det var slutt. Jeg var så forelsket, og han ville bare ha mus. Tenkte hver dag på de to månedene vi var sammen (ja det var utrolig nok bare to måneder, helt utrolig at det skulle ha så mye innvirkning på følelsene mine), husket nøyaktige datoer, og hva vi gjorde den dagen. Jeg gjorde meg selv helt gal, rett og slett. Trodde ikke det var noen annen for meg. Iallfall ikke som jeg kunne få, for han var jo uoppnåelig.

Eneste som hjalp for meg, var faktisk følelsen av å være forelsket i en annen, å ikke være begravd i følelsene for han eksen. Nå har jeg vært sammen med han som var så uoppnåelig i et halvt år, og når jeg tenker tilbake på kjærlighetssorghelvetet, er det nesten ikke til å tro. En gir så mye av seg selv og får ingenting tilbake. Personen vet at han har makt over deg, og han utnytter deg så grundig for det. Eksen din har jo en viss makt over deg, uten å sikkert vite deg selv, siden du ennå er trist etter et halvt år. Det beste er å bare bli kjent med nye mennesker, muligens finne noen du faller for, og uansett hvor liten sjansen er for at det blir noe av, lev på forelskelsen.

Skrevet

Flørte med andre funker for meg.

Tankene kommer over på helt andre ting. Legg inn en profil på en av sjekke sidene. Mange som liker å flørte der, og kanskje du treffer den rette for deg der;-)

Gjest milkyway
Skrevet

Avsporing; Tror det ligger noe i at kvinnfolk bruker mange fler ord enn mannfolk :ler: Se så enkelt Acer forklarte det på 4 linjer, mens jeg kom med livshistorien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...