Gå til innhold

Sykehuset

Gjest Sykehuset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne jo ikke se den, det var jo Farmen da. ;) Hva syns du om den, verdt å følge med på eller?

Skrevet

Syns og det var litt kjedelig, eneste interresante er den fødselen syns jeg.

Skrevet

Synes den var bra,og ganske realistisk. :) Har selv jobbet på sykehus i mange år og synes den ga et riktig bilde av hvordan hverdagen faktisk er.Så får heller de amerikanske sykehusdrama-seriene ta seg av intriger og action.Fint at ulike yrker ble presentert.Det er sikkert interessant for dem som tenker på å ta slik utdanning.

Skrevet

Noen som vet hva som skjer med den fødselen som kommer i neste episode?

• 3 uker senere...
Skrevet

Synes denne serien er bra, så jeg får med meg alle episodene. Merker at det er rimelig lavbudsjetts i forhold til musikk, design osv., men interessant å se hvordan sykehusets yrker samarbeider. Synes dog at de kunne hatt med hjelpepleiere også, om de nå har det på Ahus? Og eventuelt bioingeniører/laboranter for å se hvordan de får resultater av prøver o.l. Men synes jeg det var litt kjedelig at de hadde valgt en urolog, det finnes en del andre leger som har litt mer spennende jobb sånn sett..

• 2 uker senere...
Skrevet

Ser på reprisen nå, i håp om å se snurten av en bioingeniør... men de er altså ikke med?

Skrevet

Liker den jeg.

Helt OK serie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...