Cupcake Skrevet 2. mai 2003 Forfatter #2 Skrevet 2. mai 2003 Dagbladet har mer, forresten -> http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/05/02/367792.html :-) Så søt!
Gjest Tutta fra Calcutta Skrevet 2. mai 2003 #3 Skrevet 2. mai 2003 Så opplagt Martha så ut. Og ja- det var en gyllen halvmeter. Pen baby. Tutta
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mai 2003 #6 Skrevet 2. mai 2003 Nydelige bilder og Märtha så frisk og opplagt ut. Nå får jeg håpe for hennes del at hun får tilbake figuren sin raskt slik at hun fortsatt kan kle seg like smart og moteriktig som hun gjorde før fødselen. For rett skal være rett; Märtha har aldri sett bedre ut enn etter at hun ble sammen med Ari Behn. Minnie
Gjest indiangranny Skrevet 2. mai 2003 #7 Skrevet 2. mai 2003 Både Martha og ungen var skjønn,som har litt bestemor tanker nå. hilsen
valmue Skrevet 2. mai 2003 #8 Skrevet 2. mai 2003 En ordentlig nydelig jente og en tilsynelatende frisk og opplagt mor! Er glad på deres vegne jeg!
valmue Skrevet 2. mai 2003 #9 Skrevet 2. mai 2003 [quote="Minnie Emmerdale. For rett skal være rett; Märtha har aldri sett bedre ut enn etter at hun ble sammen med Ari Behn. Minnie
Gjest Mayamor Skrevet 2. mai 2003 #10 Skrevet 2. mai 2003 Nydelig baby. Nydelig Martha. En litt sliten Ari? Martha lyser jo som en fontene. Var det ikke det hun uttalte for en stund tilbake? Men pene var de. :D Maya30
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mai 2003 #11 Skrevet 2. mai 2003 Det sier jeg meg helt enig i Minnie! Fra sidrumpa kjerring til snerten og flott dame! Forandringen var total på kort tid og hun gikk nok ned rundt 20 kg. Det ser ikke ut som om hun har lagt på seg like mye selv om hun har vært gravid, ansiktet er fortsatt markert slik som det var. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #12 Skrevet 2. mai 2003 Innlegget er slettet. En hvis grad av seriøsitet er ikke å forakte. REGLENE Orakel -moderator
Gjest Mayamor Skrevet 2. mai 2003 #13 Skrevet 2. mai 2003 Sitatet er slettet. Orakel - moderator Innlegget er slettet da dette henviste til et allerede slettet innlegg. Orakel -moderator
Gjest Diva Skrevet 2. mai 2003 #14 Skrevet 2. mai 2003 Argh! Ikke rart dette samfunnet er så kroppsfiksert som det er. Med uttalelser som ovenstående Ja, Märtha ser flott ut, og vakrere enn noen gang. Ser ikke ut som om hun akkurat har født nei :D Men folkens, gi henne litt tid da. Det er noen få dager siden hun har født og her dreier det seg om den lille Maud Angelica, og ikke om Märtha får vekten ned fort nok. Jeg synes det er smakløst å henge seg opp i slikt!
Joplaya Skrevet 2. mai 2003 #15 Skrevet 2. mai 2003 Nå får jeg håpe for hennes del at hun får tilbake figuren sin raskt slik at hun fortsatt kan kle seg like smart og moteriktig som hun gjorde før fødselen. Vel... Det finnes jo smarte og moteriktige klær også for dem med føde-kropper. Bck to the subject: nydelig liten jente!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. mai 2003 #16 Skrevet 2. mai 2003 Nydelig liten jente :D Hadde egentlig trodd hun var mørkere, men det kommer vel etterhvert
monja Skrevet 2. mai 2003 #17 Skrevet 2. mai 2003 Var så søt atte....og mamma'n så jo uforskammet sprek ut?!? Men jeg må si meg enige med de som sa at Märtha virkelig har blitt stilig etter at hun kom sammen med Ari. (Selv om jeg nok kan styre meg for noe hun putter kroppen sin inni....) :D
Gjest Zalomine Skrevet 2. mai 2003 #18 Skrevet 2. mai 2003 Ja, nydelig jente. Jeg må slutte å se på alle bildene og si "seeee...såååå søøøøøt", for sambo blir vel helt tullerusk, eller trur at jeg er det? (Jeg som klusset med pillene mine i dag også... IKKE med vilje altså, og har rettet opp så godt jeg kan) Men nydelig jente, det er hun
MarianneE Skrevet 4. mai 2003 #19 Skrevet 4. mai 2003 Åja...hun var nydelig!! Slike små er ikke bestandig like søte, men lille Maud Angelica var nå utrolig søt! Blir det min tur snart, tro?????
Iset Skrevet 4. mai 2003 #20 Skrevet 4. mai 2003 åååå herlig liten jente. 6 lange måneder til min lille kommer ut men jeg skal nok klare å vente så lenge:) klem Iset 12+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå