Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tutta fra Calcutta
Skrevet

Så opplagt Martha så ut.

Og ja- det var en gyllen halvmeter. :ler:

Pen baby.

Tutta

Skrevet

Nydelig lite menneske der.

Skrevet

Ja Mrtha så virkelig nydelig ut.. pen baby også

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Nydelige bilder og Märtha så frisk og opplagt ut.

Nå får jeg håpe for hennes del at hun får tilbake figuren sin raskt slik at hun fortsatt kan kle seg like smart og moteriktig som hun gjorde før fødselen. For rett skal være rett; Märtha har aldri sett bedre ut enn etter at hun ble sammen med Ari Behn.

Minnie

Gjest indiangranny
Skrevet

Både Martha og ungen var skjønn,som har litt bestemor tanker nå.

:hoho:

hilsen

Skrevet

En ordentlig nydelig jente og en tilsynelatende frisk og opplagt mor!

Er glad på deres vegne jeg!

Skrevet

[quote="Minnie Emmerdale. For rett skal være rett; Märtha har aldri sett bedre ut enn etter at hun ble sammen med Ari Behn.

Minnie

Gjest Mayamor
Skrevet

Nydelig baby.

Nydelig Martha.

En litt sliten Ari?

Martha lyser jo som en fontene.

Var det ikke det hun uttalte for en stund tilbake? :ler:

Men pene var de. :D

Maya30

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det sier jeg meg helt enig i Minnie! :) Fra sidrumpa kjerring til snerten og flott dame!

Forandringen var total på kort tid og hun gikk nok ned rundt 20 kg. Det ser ikke ut som om hun har lagt på seg like mye selv om hun har vært gravid, ansiktet er fortsatt markert slik som det var.

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Innlegget er slettet. En hvis grad av seriøsitet er ikke å forakte.

REGLENE

Orakel -moderator

Gjest Mayamor
Skrevet
Sitatet er slettet. Orakel - moderator

Innlegget er slettet da dette henviste til et allerede slettet innlegg. Orakel -moderator

Gjest Diva
Skrevet

Argh!

Ikke rart dette samfunnet er så kroppsfiksert som det er.

Med uttalelser som ovenstående :roll:

Ja, Märtha ser flott ut, og vakrere enn noen gang.

Ser ikke ut som om hun akkurat har født nei :D

Men folkens, gi henne litt tid da. Det er noen få dager siden hun har født og her dreier det seg om den lille Maud Angelica, og ikke om Märtha får vekten ned fort nok. Jeg synes det er smakløst å henge seg opp i slikt!

Skrevet

Nå får jeg håpe for hennes del at hun får tilbake figuren sin raskt slik at hun fortsatt kan kle seg like smart og moteriktig som hun gjorde før fødselen.

Vel... Det finnes jo smarte og moteriktige klær også for dem med føde-kropper.

Bck to the subject: nydelig liten jente!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Nydelig liten jente :D Hadde egentlig trodd hun var mørkere, men det kommer vel etterhvert ;)

Skrevet

Var så søt atte....og mamma'n så jo uforskammet sprek ut?!? Men jeg må si meg enige med de som sa at Märtha virkelig har blitt stilig etter at hun kom sammen med Ari. (Selv om jeg nok kan styre meg for noe hun putter kroppen sin inni....) :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, nydelig jente. Jeg må slutte å se på alle bildene og si "seeee...såååå søøøøøt", for sambo blir vel helt tullerusk, eller trur at jeg er det? (Jeg som klusset med pillene mine i dag også... IKKE med vilje altså, og har rettet opp så godt jeg kan)

Men nydelig jente, det er hun :)

Skrevet

Åja...hun var nydelig!! Slike små er ikke bestandig like søte, men lille Maud Angelica var nå utrolig søt!

Blir det min tur snart, tro?????

Skrevet

åååå herlig liten jente. 6 lange måneder til min lille kommer ut :(:(:(:( men jeg skal nok klare å vente så lenge:)

klem Iset 12+2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...