Gå til innhold

Selskapslokaler Stavanger - Rogaland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle gifte og gifteklare!

Jeg og min samboer har i det små begynt å planlegge bryllup. Vi har tenkt en del på Victoria Hotell som selskapslokale - de virker som om de har peiling og erfaring. Har noen av dere erfaringer med bryllup, selskaper e.l. ved Victoria?

Vi er egentlig grønne på andre alternativ, men har hørt om en gård nær Hommersåk som tilbyr selskapslokaler (kronen?) - kan noen fortelle litt om dem eller har erfaring?

Jeg driver å Googler litt for meg selv, men det er lite bilder å finne, og alle skryter hemningsløst over seg selv! Hadde blitt kjempeglad for forslag til bryllupslokale fra dere - i Stavanger og jæren!

Vi er ca. 80 gjester.

På forhånd tusen takk ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_*Bringebær*_*
Skrevet

Jeg har vært på Kronen gård i forbindelse med jobbarrangement, og jeg synes det var så flott at jeg gjerne ville feire bryllupet vårt der. Dessverre var det ikke ledig på vår dag, så vi endte opp på Sola Strandhotell. På Sola strandhotell fikk vi nydelig mat, nydelige lokaler og nydelig utsikt.

Ellers kan jeg tipse om Hummeren Hotell på Tananger og Røde Kors-huset på Eiganes.

Gjest barelillemeg
Skrevet

Har vært i bryllup både på Kronen gård og på Røde Kors huset på Eiganes, og holder en knapp på Kronen gård. Her var det tumleplass i bakgården der vi satt til langt på natt (værforbehold). Helt OK på Eiganes også, altså, jeg bare likte det ene bedre enn det andre. Men nå var det ikke jeg som arrangerte .... På Eiganes blir det catering av maten, på Kronen gård er det restauranten som leverer maten, så det er mulig Kronen blir et dyrere alternativ... Hvertfall dersom en skal ha alkohol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...