Gjest Gjest_miriam_* Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Vet ikke om dette blir riktig sted å spørre om råd men prøver. Ei venninne og en kammerat gjorde det slutt. Nå er jeg selvfølgelig venn med begge to, men har kjent gutten lengst og best. Men han er i Oslo nå og hun er her hvor jeg er. I tillegg kjenner hun ikke så mange her, hvertfal ikke godt. Hva i skvetten skal jeg si, vil jo ikke drive å snakke "dritt" om han, men vil jo trøste henne. Jeg er veldig dårlig på sånn trøsting fra før av, og har nå absolutt ikke noe lurt å si i det hele tatt. Har selvølgelig sagt at det er bare å komme hit hvis hun vil prate, men frykter litt at hun syns det blir feil siden jeg er "vennen hans". Har blitt litt putta imellom her og aner ikke hva jeg skal si til henne, vil ikke at hun skal tro jeg ikke vil være venn med henne selv om de har slått opp. Jeg vil vel kort sagt ikke "ta noen sin side". Noen råd om hvordan å takle dette?
Gjest Piper Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Si til henne at du gjerne vil være der for henne, men du vil ikke ta noen side i saken. Vær ærlig, for da vet hun hva hun har å forholde seg til.
Gjest Gjest_miriam_* Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Sant Det er bare det at jeg tror hun allerede nå ikke føler seg komfortabel med å komme hit. Hun skulle det idag så vi kunne snakke, men nå dro hun heller ut å gjorde noe annet. Det er selvfølgelig greit om hun vil være aleine litt idag, vil ikke mase heller..
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk klar beskjed fra en venn om at han ikke ville vite hvorfor det tok slutt. Han ville ikke diskutere den saken med meg, men var der som en venn ellers. Hjalp meg bl.a. med å flytte. Syntes det var helt ok jeg. Ønsket jo ikke at han skulle velge side siden han faktisk opprinnelig var eksen sin venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå