Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har så liten munn (det sier tannlegen min også) og det er kjipt når det kommer til suging. Typen mi vil ha hele inn i munnen min, og da kommer tennene i veien. Har hørt at man skal ta leppene "over" tennene, eller ta tungen ut over underleppen. Men får de ikke helt til.. Kan få gjort det, men må konsentrere meg såpass mye om at det skal være slik at ..det blir bare vanskelig. Uansett så kommer det til at tennene er i veien når den skal lenger inn. Hva gjør dere når det kommer til tenner? Blir så frustrert av dette jeg.
FantasDick Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har også liten munn, og får det rett og slett ikke til. Jeg får bare såvidt tuppen inn i munnen, og da klarer jeg heller ikke holde på mer enn 30 sekunder før kjevene mine er ødelagte i en uke etterpå. Hvis jeg skal legge leppene over tennene får jeg den i alle fall ikke inn, for da blir det jo enda mindre plass. Kjæresten min er heldigvis ikke så glad i å bli sugd, men jeg koser da litt med han likevel. Slikker og litt forskjellig som erstatning. Funker fint!
Envy Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Kjenner meg igjen der ja, skikkelig kjedelig altså det blir liksom aldri riktig uansett hvor mye man prøver, sist jeg sugde en gutt fikk jeg beskjed fire ganger om at jeg var nær med tennene.. da ga jeg opp å sa at jeg bare fikk runke han i stede, fordi det funker virkelig ikke og ja, ødelagte kjever ute av ledd er herlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå