Gå til innhold

Hendelser i livet ditt...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest nå
Skrevet

* psykisk syk far

* ensom barndom

* min første jobb (i et spennende og spesielt yrke)

* møter samboer

* datter født

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Da samboeren min kom til Norge for å bo sammen med meg i 2002

-Da foreldrene mine ble skilt i 1996 da jeg skulle konsentrere meg om å lese til eksamen på høyskolen

-Da broren til samboeren min tok livet av seg mens vi var der borte på ferie i 2007

-Da jeg oppdaget at man kan finne seg selv gjennom musikk i 1994, og at denne interessen har skaffet meg mange venner (og samboer)

-Da jeg var i Georgia, USA første gang i 2000.

Skrevet

#barndom med alkoholisert , tyrannisk far og underdanig mor

#utdannelse

#giftermål, etablering og det beste av alt: barna mine

#skilsmisse etter mannen min sitt langvarige utroskap som ga meg en knekk-både fysisk og psykisk. Det verste jeg har opplevd. (dette var mye verre enn da mine foreldre døde.)

#nytt liv, nye venner, ny optimisme og ny livsinnsikt

Skrevet

- Da jeg flyttet hjemmefra

- Voldtekt i tenårene

- Da jeg møtte den fantastiske mannen min!

- Sønnen min

- Da jeg endelig innså at det ikke er mulig å gjøre noe med foreldrene mine. Noen mennesker er bare ekstremt egoistiske, og det er ikke mitt jobb å forandre dem.

Gjest Gjest_knøttet_*
Skrevet

å bli mobbet i barndommen :(

å møte mannen min :hjerte:

å gifte meg med mannen min :hjerte: :rødme:

å bli gravid :gravid:

å komme meg ut i arbeidslivet, og trives med det! :)

Gjest gjest23
Skrevet

Morsom tråd.

1) Da jeg flyttet til utlandet med familien min som 15-åring

2) Da jeg flyttet tilbake til Norge som 18-åring

3) Da jeg møtte min første kjæreste og verdens mest fantastiske gutt som 18-åring

4) Da jeg fikk fast jobb på min drømmearbeidsplass

5) Da forholdet vårt gikk gjennom en krise av dimensjoner og alt det som fulgte med (er enda ikke over, men håper det snart...)

Skrevet

Mange tøffe skjebner her.. :klem: til alle!

Da jeg havnet i fosterhjem :(

Da mormor døde :(

Da jeg brøt med fosterforeldre som mishandlet meg :)

Da jeg ble frisk og sterk etter psykisk sykdom :)

Da jeg tok opp fag og begynte på høgskoleutdanning :)

Skrevet
Mange tøffe skjebner her.. :klem: til alle!

Da jeg havnet i fosterhjem :(

Da mormor døde :(

Da jeg brøt med fosterforeldre som mishandlet meg :)

Da jeg ble frisk og sterk etter psykisk sykdom :)

Da jeg tok opp fag og begynte på høgskoleutdanning :)

Du er et ekte løvetannbarn! :blomst:

Skrevet

1. da jeg ble mobba på barne og ungdoms skolen

2. min søster døde

3. da jeg flytta vekk hjemmefra og fikk oppleve gode venner

4. da jeg mistet 4 venner i en ulykke

5. en voldelig kjæreste ( som jeg kom meg vekk fra) og som senere døde

Skrevet

mobbing psykisk og fysisk alle år på barne og ungdomsskule

- hadde ingen venner, tørde ikke si noe i klassen for di bare lo av meg, hadde tilslutt ingen selvtillit, og blei veldi sjenert ++

Da jeg fikk en super lillebror som jeg er kjempestolt av

da jeg ble storesøster til min lillesøster som i dag er min alle beste venn :love:

Da jeg fikk spiseforrstyrrelser pga mobbing

Da min bestevenn og støtte kom inn i livet mitt og hjalp meg til å få selvtillit og slutte å være sjenert, å begynne å spise normalt...

Gjest Gjest_fil_*
Skrevet

1. Da jeg ble syk og holdt på å dø som 10-åring.

2. Da jeg traff mannen min.

3. Da jeg fullførte utdannelsen min.

4. Da jeg fikk mine 3 barn.

5. Da jeg kjøpte drømmehuset.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

1. da jeg som 10-åring forstod at det ikke var vanlig å bli fysisk og psykisk mishandlet hjemme

2. da jeg fikk en støttene og snill kjæreste (eks) som også hjalp meg til og gjennom psykiatrisk behandling

3. da jeg flyttet til en annen by for å bo med mannen min (kjente ingen andre der)

4. da jeg fikk barna (bra) men da veltet og hele barndommen min opp igjen -både mobbing og mishandling - ny runde med behandlinger

5. da jeg forstod at mannen min lever og ånder for jobben sin, og jeg forstod jeg tok et feil valg når jeg valgte å bo/få familie med han. (barna og jeg er siste-prioritert og jeg har sluttet å tenke han med i hverdagen vår. Men vet ikke om jeg vil utsette barna for en skilsmisse/flytting)

Gjest Gjest
Skrevet

1. Da min mor døde når jeg var 12 år :tristbla:

2. Da jeg traff mannen min :love:

3. Da min far døde når jeg var 34 :tristbla:

4. Da vi fikk vårt første barn :)

5. Da vi slet i 3 år med ufrivillige aborter :gråte:

6. Da vi fikk det etterlengtede barn nummer to :)

Skrevet

Dette va mange sorga og sjebna.Ska vel ikke sei så mye sjøl før æ har vel vert igjennom mye sjøl.E vel ikke akkurat den som sett og utlevere livet mett tell gud og en kver mann,før æ mene mye e vel en privat sak og man leve i en såpass ego verden at blir enten lite hørt eller avfeid eller sett på som en tulling.Derfør har æ vel holdt det før mæ sjøl i masser av år.Det e yders få som vet egentlig ka æ har gått igjennom.Æ velge å dele dette med dåkker før æ ser det e mange her som også har omtrent gått igjennom det samme.Har og funne ut at i motgang får man styrke ved og vite ka man sjøl e og ikke ka andre måtte tru og mene om en.Æ kan si æ e ei dame på 43 som har opplevd litt i livet.Har mista fire sønna i prematur men har ei frisk datter som nettopp har fylt 19 og e MEGA stolt av ho.Æ vart voldtatt som 12 åring, og æ va mobba som ungdom på grunn av at æ e fikk epilepsi som ung.Så ja det finnes mange grusomheta i denna verden, og mange ganga hadde æ tenkt på at huff livet va ikke verd å leve.Æ vart trakasert av læreran på skolen,æ va mongo og æ måtte sloss før og kunne få fullføre snekkerlinja.Æ va en ekstrautgift før æ måtte ha ekstralærer sånn at æ ikke skulle dætte i maskinan.Og det vart dem sur på mæ før.Da æ vart mer moden begynte æ med sport,før å kunne ha nåkka og gjøre,før og kunne få avreagere litt.Turn svømming taekwon-do og benkpress.Dette ga mæ styrke til og kunne fullføre og ikke minst den føreninga æ driv før dem som har mistet det kjæreste dem har...nemlig sine barn...foreldreforeninga for prematurdød og dødfødte barn, den foreninga betyr masse masse for mæ. :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Skrevet

1 Språkreise som 15 åring (vidunderkur for selvtilliten)

2 Flytte hjemmefra

3 Studietiden

4 Møte mannen min

5 Bli gravid/bli mamma

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

1. Da mamma og pappa skilte seg

2. Da onkel døde i bilulykke

3. Vi fant ut at søsteren min var utsatt for incest

4. Da mamma måtte skille seg med stefar fordi han hadde store alkoholproblemer

5. Da jeg ble skikkelig mobbet på barneskolen og videregående. P.g.a. sjalusi og fordi foreldrene mine var skilte.. merkelig grunn.

6. Da jeg møtte en gutt som psykisk og seksuelt mishandlet meg. Jeg måtte ta abort i fjerde måned.

7. Mamma sine psykiske problemer gjorde det vanskelig for meg. Måtte ta vare på meg selv fra jeg var ca. 10 år gammel.

8. Fikk angstproblemer og dårlig selvtillit etter mamma sin andre skilsmisse.

9. Jeg ble butikksjef i en alder av 18 år

10. Jeg fikk verdens beste lillesøster

11. Jeg fant verdens beste mann i hele verden (samboeren min)

12. Jeg er rik, har til nå ca 11.million, som stiger for hvert år. + 1 million utenom.

13. Jeg og samboeren holder på å bygge hus

14. Nå skal jeg starte min egen butikk

15. Søsteren min giftet seg.

Ble litt mye her, men ble ivrig.

Skrevet

1) Mobbet fra jeg gikk i 2 klasse til 10 klasse :tristbla:

2) Flyttet for å gå på vgs, 5 timer vekk. Både :tristbla: og :) Veldig bra for selvtilliten min og å få prøve meg på egenhånd og lære at jeg er faktisk verd noe..men også litt dumt siden jeg savner familie og de vennene jeg har hjemme..

3)Når alle søskna mine ble født(de er så mangen, så hvis jeg skulle nevnt alle så hadde det blitt mer enn 5 hendelser. Har 5 brødre og 2 søstre) :rødme: :)

4)Når stefaren og mamman min gikk fra hverandre. Etter om lag 10 år med den drittsekken(sorry meg..men han påførte meg mye vondt!!) :)

5)Når pappa og stemoren min giftet seg uten meg for to helger siden i Thailand :) og litt :nei: (de burde tatt meg med :ler: , men har man skole så har man virkelig skole)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...