Gå til innhold

CD som mangler 3 spor

super

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en CD i dag, og den har bare 11 spor.

Jeg sjekket litt på nettet og fant ut at den hadde 14 spor i Storbritannia.

-Ja, tenkte jeg, kanskje det selges en annen utgave i Norge.

Jeg gikk inn på www.platekompaniet.no, og der fant jeg ut at den skulle også ha 14 spor i Norge. Bak på CD'en er det ingen feil, her står bare 11 spor skrevet opp, så det er jo ikke noe "juks" fra butikkens side. Jeg har hørt på den, så jeg har vel ikke noe rett til å få den byttet?!?

Jeg fikk ikke med forseiling på CD'en, men den er kjøpt i en vanlig musikkforettning..

Lurer på hva som kan ha skjedd.. Det er en nyhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Har du letet under sofaen ? :hoho::hoho:

Dette er ( beklageligvis ) noe som ofte skjer. Opplevde det samme med en cd som jeg kjøpte pga en vakker sang "easy like sunday morning "

og tror du søren meg den ikke var på cd som jeg kjøpte. MEN den var på kompisen min sin make cd som han hadde kjøpt i england..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå funnet ut at hvis man kjøper den på CD.on får (og der hvor jeg kjøpte den) får man 11 spor, hvis man kjøper den på Platekompaniet og i England får man 14 spor.. grr.. irriterende!

Jeg har nå lastet ned de 3 sporene jeg ikke har, og får nå brenne meg en extra CD..

Nå gidder jeg f*** meg ikke kjøpe CDer lenger!!

Haha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det samme skjedde meg sist sommer. Jeg kjøpte cden av Sophie Ellis Baxtor, og på den var det 11 låter ( tror det var 11... :oops: ), men andre steder fant jeg samme cden men da med flere låter enn på min!

Ganske så irriterende!

Om ikke annet, så bør de ihvertfall informere om cd'en mangler noen låter??

Eller kan det ha noe med at de eventuelt gir ut oppdaterte cder, da med noen flere låter, noen måneder senere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ofte slik at på cd'er som f.eks er laget i USA, putter de på noen ekstra sanger på de eksemplarene som skal selges f.eks i Europa, der cd'er er mye dyrere. Dette for å gjøre cd'ene mer attraktiv for folk, slik at de skal gå i butikken å kjøpe dem i stedet for å bestille billigere eksemplarer fra USA.

(hmm, er ikke så flink til å forklare :-? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...