Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #21 Skrevet 27. februar 2008 Hjemme låser jeg opp døren og lukker opp før jeg vasker hendene og går ut, så det er vel det samme Bare for å være sikker på at du kliner bakteriene dine utover før du rekker å vaske hendene, det da eller? Hyggelig å være på besøk hos deg hvis man må låne toalettet, vasker seg godt på hendene og går ut uten å vite at du ikke hadde vasket deg sist du tok i dørhåndtaket.
Aurela Skrevet 27. februar 2008 #22 Skrevet 27. februar 2008 Bare for å være sikker på at du kliner bakteriene dine utover før du rekker å vaske hendene, det da eller? Hyggelig å være på besøk hos deg hvis man må låne toalettet, vasker seg godt på hendene og går ut uten å vite at du ikke hadde vasket deg sist du tok i dørhåndtaket. Det har jeg faktisk ikke tenkt på :klø:
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #23 Skrevet 27. februar 2008 Det har jeg faktisk ikke tenkt på :klø: Så kom det noe godt ut av at du svarte i denne tråden og, du ble bevisst på hvilke vaner du skal legge av deg, og at du kanskje skal ta en omgang med bøtte og klut på diverse dørhåndtak, nøkler osv..? :gjeiper:
estrella Skrevet 28. februar 2008 #24 Skrevet 28. februar 2008 Frem til jeg vasker hendene mine er jeg ikke så redd for å ta på ting. Etter det så bruker jeg papirt til å skru igjen vannet, og døren bruker jeg bare jakkeerme til eller foten eller ryggen ><
FoxyFish Skrevet 29. februar 2008 #26 Skrevet 29. februar 2008 Av og til prøver jeg å åpne dodører ved hjelp av tankekraft. Moro når det fungerer, men ikke fullt så moro om det allerede sitter noen der.
Gjest Tigress Skrevet 29. februar 2008 #27 Skrevet 29. februar 2008 Av og til prøver jeg å åpne dodører ved hjelp av tankekraft. Moro når det fungerer, men ikke fullt så moro om det allerede sitter noen der. Jævlig bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå