Gå til innhold

Offentlig toalett

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hjemme låser jeg opp døren og lukker opp før jeg vasker hendene og går ut, så det er vel det samme ;)

Bare for å være sikker på at du kliner bakteriene dine utover før du rekker å vaske hendene, det da eller? Hyggelig å være på besøk hos deg hvis man må låne toalettet, vasker seg godt på hendene og går ut uten å vite at du ikke hadde vasket deg sist du tok i dørhåndtaket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare for å være sikker på at du kliner bakteriene dine utover før du rekker å vaske hendene, det da eller? Hyggelig å være på besøk hos deg hvis man må låne toalettet, vasker seg godt på hendene og går ut uten å vite at du ikke hadde vasket deg sist du tok i dørhåndtaket.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på :klø:

Skrevet
Det har jeg faktisk ikke tenkt på :klø:

Så kom det noe godt ut av at du svarte i denne tråden og, du ble bevisst på hvilke vaner du skal legge av deg, og at du kanskje skal ta en omgang med bøtte og klut på diverse dørhåndtak, nøkler osv..? :gjeiper:

Skrevet

Frem til jeg vasker hendene mine er jeg ikke så redd for å ta på ting. Etter det så bruker jeg papirt til å skru igjen vannet, og døren bruker jeg bare jakkeerme til eller foten eller ryggen ><

Skrevet

Av og til prøver jeg å åpne dodører ved hjelp av tankekraft. Moro når det fungerer, men ikke fullt så moro om det allerede sitter noen der.

Gjest Tigress
Skrevet
Av og til prøver jeg å åpne dodører ved hjelp av tankekraft. Moro når det fungerer, men ikke fullt så moro om det allerede sitter noen der.

:skratte:

Jævlig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...