gard Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei Sjekk denne artikkelen om "bed bugs": http://www.dinside.no/php/art.php?id=511700 . Dette var jo koselige greier Du kan alså bli bitt 500 ganger i løpet av en natt. Sjekk videoen på slutten av artikkelen for mer info. Får jo håpe at dette ikke blir vanlig her hjemme.
Gjest milkyway Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Og shit :-O De så ikke hyggelige ut!
lillesky Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har ei venninne som opplevde dette. De fikk med seg "kjæledyrene" hjem, og måtte ha skadedyrfirma hjem for å få fjernet disse. Det var et hotell i Oslo...
Gjest Eir Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Får jo håpe at dette ikke blir vanlig her hjemme. Det er såpass mye av dette allerede i Norge at man ikke kan kalle det uvanlig lenger. Kjæresten min jobber med å utrydde bla sånne, og det er mange hoteller og campingplasser i Norge som har dem. (Min store skrekk er selvsagt at han skal ta med seg jobben hjem...) Rådene i artikkelen var greie nok, men i tillegg kan det lønne seg å kikke etter avføring fra dem, siden insektene selv er veldig små, og flinke til å stikke seg vekk. Avføringen finner man som små mørke prikker i hjørenene på treverk under senger og andre møbler.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jeg ble bitt av bed bugs på ferie i Thailand fjor. Vi bodde på et ganske ok 4* hotell i Bangkok, og det var tilsynelatende rent. Så skinnet kan bedra... Fikk ca 15 bitt på den ene foten (fra ankelen og oppover), det klødde veldig og ble hovent, men gikk over etter et par dager. Allergimedisin hjalp, og så vidt jeg vet har vi ikke fått dem med oss hjem, heldigvis. Men anbefales absolutt ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå