aimee Skrevet 25. februar 2008 #1 Del Skrevet 25. februar 2008 For fans - sjekk denne: Sex and the City: Extended trailer Jeg gruergleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 25. februar 2008 #2 Del Skrevet 25. februar 2008 For fans - sjekk denne: Sex and the City: Extended trailer Jeg gruergleder meg! Jeg også. Er kjempespent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2008 #3 Del Skrevet 25. februar 2008 Gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!! Men...når kommer den på kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 25. februar 2008 #4 Del Skrevet 25. februar 2008 Gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!! Men...når kommer den på kino? Den kommer i slutten av mai til USA, og uka etter hit til Norge, 06. juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 25. februar 2008 #5 Del Skrevet 25. februar 2008 :juhu: Da har jeg satt av den datoen! Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 25. februar 2008 #6 Del Skrevet 25. februar 2008 OOOOO det blir så bra! Lurer på om jeg klarer å vente helt til den kommer på kino her altså....men film er jo best på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vana Skrevet 25. februar 2008 #7 Del Skrevet 25. februar 2008 jeg gruer meg sånn! er så alt for glad i serien <3 siste episode sluttet så perfekt, når vi fikk vite navnet til Mr. Big... men må allikevel sees får bare håpe den er like fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 25. februar 2008 #8 Del Skrevet 25. februar 2008 Carrie virket litt annerledes? ææ... Gleder meg fælt jeg også! Ferdig med eksamen og så rett på kino!! :-) Synes absolutt noen bør gi meg premiere-billett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 25. februar 2008 :juhu: :juhu: Håper berre filmen er braaaa for eg syns siste sesong var perfekt! jeg gruer meg sånn! er så alt for glad i serien <3 siste episode sluttet så perfekt, når vi fikk vite navnet til Mr. Big... men må allikevel sees får bare håpe den er like fantastisk! Akkurat disse tingene tenker jeg på også. Jeg ELSKER serien og synes den fikk en perfekt avslutning! Det er grunn nok i seg selv til ikke å se filmen, men klart jeg må se den allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2008 #10 Del Skrevet 26. februar 2008 *ser traileren igjen og igjen og igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 26. februar 2008 #11 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg gleder meg maaasse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. februar 2008 #12 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg synes nesten denne traileren avslørte for mye jeg, men alt er sikkert ikke som man tror... Likte den første kortere traileren bedre. Men jeg gleder meg som en liten unge uansett og skal definitivt på kino 6. juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 27. februar 2008 #13 Del Skrevet 27. februar 2008 Så masse som skjer:) Gleder meg som en liten unge, det blir den ultimate jentekvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirina Skrevet 27. februar 2008 #14 Del Skrevet 27. februar 2008 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 27. februar 2008 #15 Del Skrevet 27. februar 2008 ÅÅH! Endelig! Nå føler jeg at jeg har ventet lenge liksom. Men jeg gruer meg litt også.. For det er liksom siste slutt på en måte.. Håper for guds skyld ikke de spinner videre på en 2'r og 3'r på denne filmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 27. februar 2008 #16 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg synes nesten denne traileren avslørte for mye jeg, men alt er sikkert ikke som man tror... Likte den første kortere traileren bedre. Men jeg gleder meg som en liten unge uansett og skal definitivt på kino 6. juni! Det var det første jeg tenkte og. Men som du sier: ting er nok ikke som man tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 27. februar 2008 #17 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har bare sett traileren en gang - vil ikke studere den så nøye, hvis dere skjønner. Men er ikke Smith med i filmen? Det er jo litt trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har bare sett traileren en gang - vil ikke studere den så nøye, hvis dere skjønner. Men er ikke Smith med i filmen? Det er jo litt trist... Joda, jeg tror jeg så ham. Er enig i at traileren var litt vel lang, håper filmen kan by på mer som vi ikke så! Også lurer jeg på hvor mange år senere det skal være, for adopsjonsbarnet til Charlotte så ut som 5/6 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 1. mars 2008 #19 Del Skrevet 1. mars 2008 nå har de jo tatt bort traileren!!!!!!! :gråte: får vente spent på filmen jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 2. mars 2008 #20 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har bare sett traileren en gang - vil ikke studere den så nøye, hvis dere skjønner. Men er ikke Smith med i filmen? Det er jo litt trist... Joa, jeg så'n! ..tror jeg iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå