Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 jeg skal vaske noen leiligheter, og trenger flere mopper til gulv og vegg, kluter, pumpe til veggen, ekstra sterke midler osv. noen som vet hvor man får kjøpt alt dette? i oslo ett sted? navn på en butikk? mener å ha hørt om rengjøringsbutikken men er ikke sikker. vet noen?
HeleneHarepus Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Binders selger iallefall, men hvor billig de er vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 dette mener du? http://binders.no/web/ePortal/ctrl?action=...amp;x=0&y=0 :klø: tenker på ordentlige vaskemidler
Tinker Bell Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 NorEngros (Johs Olsen AS) Risløkkv. 2, 0580 Oslo NorEngros selger i alle fall store mengder vaskemiddel!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Smart club har endel. Felleskjøpets butikker har også. Og kanskje Tybring-Gjedde om det fortsatt eksisterer? Binders har også mer enn glassvask
HeleneHarepus Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Binders har mye mer enn hva som stod i linken din iallefall.
Gjest *Mim* Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Felleskjøpet har større kvanta vaskemidler. Endret 25. februar 2008 av *Mim*
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Kamikatze. Jeg har søkt opp på gulesider, men selvfølgelig vil ingen hjelpe en nyetablert i vaskebransjen med å røpe hvor de kjøper i fra (nei faktisk flere opplyser ikke om det). Derfor spør jeg her Kamikatze Takk jeg skal sjekke i linkene deres. tusen takk. for å finne det billigste stedet takk for hjelpen. ønsk meg LYKKE
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 NorEngros (Johs Olsen AS) Risløkkv. 2, 0580 Oslo NorEngros selger i alle fall store mengder vaskemiddel! Takk
Kamikatze Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Kamikatze. Jeg har søkt opp på gulesider, men selvfølgelig vil ingen hjelpe en nyetablert i vaskebransjen med å røpe hvor de kjøper i fra (nei faktisk flere opplyser ikke om det). Derfor spør jeg her Kamikatze Takk jeg skal sjekke i linkene deres. tusen takk. for å finne det billigste stedet takk for hjelpen. ønsk meg LYKKE Sjekk grossistene i gule sider, eller andre bransjeregistre, der vil du finne de som leverer proffutsyr og vaskemidler. Detaljistene er det ikke noen hensikt å rote med. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå