øyenstikker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg driver og gjør research for programmer som en kan sette opp mailister og sortere mailadresser i kategorier osv. Hadde ogsåvært fint om det er en oversikt som gjørdet mulig og se hvem som har fått tilsendt mail og når, hvilket emne osv. Dette er for en bedrift som driver med arrangement, og som må sende ut masse info til bedrifter anngående seminarer osv.Så det må kunne deles inn etter emner osv. Noen som vet om noe sånne programmer? Jeg vet ikke hva jeg skal søke etter engang....litt blankpå hva slikeprogrammer heter. Noen som kan hjelpe?? Please...
Kamikatze Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 (endret) Begynn med e-postklienten din du. De fleste beregnet på bedrift kan sortere kontakter i mottakergrupper. Hvis det blir for kompliserte og for mange ulige parametre, fletter du heller med en database. Du kan selvsagt be om leserbekreftelse på sendt post, men dette blir av mange opplevd som påtrengende, og kobles bort, eller ignoreres. Du vil jo få beskjed fra "mailerdemonen" hvis e-posten ikke kommer frem, men vet ikke om det finns måter å takle slik info automatisert. Men har du et nyhetsbrev som kunden abonnerer på, og følger god kotyme med å ha en avmeldingslenke i alle nyhetsbrevene, så blir du så oppdatert, selv med et anseelig register, at det å røkte ut "dårlige" adresser lett kan oppdateres manuelt. Endret 26. februar 2008 av Kamikatze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå