Liz Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg og min kjære vurderer å reise til Brasil i sommer på bryllupsreise. Vi reiser i juli, og da er det vel vinter i Brasil, så vidt jeg har skjønt. Hvor varmt er det der da? Regn? Er det noen av dere som har vært der i juli og kan gi meg noen tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Er det ingen som har vært i brasil??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Vi skal til Brasil i august, og jeg jobber sammen med ei som var der nå i april, så jeg kan prøve å hjelpe deg litt! Ja, det er vinter i Brasil i juli. dvs at det i sør vil være litt kjølig (ca 13-20 grader i Sau Paulo /Rio). I nord er det derimot tropisk klima, og varmt hele året (25 -30 grader). Vi regner med at vi kommer til å reise med Dreamtravel (se http://www.dreamtravel.no ) Skal være der i 3 uker. Venter på pris på en rundtur som omfatter sau paulo/rio, Iguazo (fossefall på grensen til Argentina), Manaus (i jungelen ved amazonas) og Fortleza (stor badeby). Hvis dette blir for dyrt så dropper vi fossefallene. Det står noen priser på turer på siden til dreamtravel. Ellers så er det jo sinnsykt billig der, 3 retters middag med drikke for ca 80 kr, øl 4 kr, sko 20-100 kr... Gleder meg jeg! Send meg gjerne en personlig melding om du vil, eller spør her om det er mer du lurer på. Kanskje kan jeg hjelpe deg! Har brukt ganske mye tid på å finne infor om Brasil, det er visst ikke så vanelig å reise dit ennå, noe som passer oss utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Har en venninne som har bodd i Brasil (Sao Paulo) og som reiser dit med jevne mellomrom. Kan godt videreformidle spørsmål/svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 6. mai 2003 #5 Del Skrevet 6. mai 2003 Denne siden viser klima/temperaturer i Brasil: http://www.travelmarket.no/cfml/climate.cf...ion=BR&x=9&y=10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå