Gå til innhold

Rengjøring av dusj (golvbelegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia,

Jeg lurer på hvilket rengjøringsmiddel som er best på slike udelikate oransje striper og flekker som ofte oppstår i kanter o.l i dusjen.

Dusjen vår er innebygd med golvbelegg, ikke flisbelagt.

Min mor sverger til et vidunder middel som hun har kjøpt på homeparty, men det får jeg ikke tak i. Hvilke regngjøringsmidler bruker dere til dette formålet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dusjkabinett med støpemarmor i bunnen. Har fått tips fra noen i rørleggerbransjen at båtpolish er tingen å bruke der, men har ikke prøvd det ennå.

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet
Vi har dusjkabinett med støpemarmor i bunnen. Har fått tips fra noen i rørleggerbransjen at båtpolish er tingen å bruke der, men har ikke prøvd det ennå.

Hilsen Lille meg

båtpolish er genialt! på cruisebåten der jeg jobber bruker vi det hvis vi feks har fått flekker av hårfarge på servantene o.l.. til vanlig renhold av gulvbelegg vil jeg skura med den myke siden av en svamp og litt jif..

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg ville brukt jif skurekrem og en litt stiv børste til å skrubbe med. Leste et godt tips til børste i en annen tråd: IKEA har toalettbørster som er kjempebillige. Kjøp disse og bruk til skurebørste. En kommer lett til i hjørner og kroker med dem. Når de blir slitte, kan de brukes til det de egentlig er ment som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...