Gå til innhold

VPN-problemer, Hjemmekontor, D-link router

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt problemer med VPN/hjemmekontor som har D-link router? Jeg får logget meg på, kun med kabel vel og merke (PC-en min vil ikke logge seg på trådløst hjemme av en eller annen grunn :( ), men jeg blir kastet ut igjen etter 10-15 minutter og må da be om nytt passord og logge på igjen. Så er jeg inne i 10-15 minutter og blir kastet ut. Vi bruker Out Office (?) Agora. Noen som kan hjelpe??? Trenger muligheten til hjemmekontor neste uke!

JobbPC-en jeg har er forøvrig en IBM ThinkPad T42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be bedriften din ta kontakt med ErgoGroup for å få en avtale, de fikser det meste! :)

Skrevet

Nå er det vel antakelig hos meg feilen ligger så vet ikke om det er en god løsning. Det fungerer på trådløst nett på jobb, så funskjonen er det ikke noe galt med. Er nok en innstilling på routeren min e.l.

Men takk for tipset :-)

Skrevet

Det første som slår meg er brannmur.

Har du brannmur kanskje? som kaster deg ut etter 15 min?

Skru brannmuren helt av i så fall og sjekk om dette forhåpentligvis løser problemet :)

Skrevet

Har du skjekket instillingene på det trådløse, at data skal kun koble seg opp på ditt nettverk, og ikke de rundt, eller søke etter andre?

Skrevet

Misforstod spørsmålet...

men trenger du bruker navn og passord når du bruker kabel?

Skrevet

Eg har akkurat det samme problemet. Har ikkje klart å finne ut av det. ARG. Går bra å logge seg på VPN på jobb via kabelen når den går utanom d-linken hos meg og. Har no kjøpt meg ein 10 meter kabel, funker det og...

Skrevet

Brukernavn og passord treneger jeg for å logge på jobbnettverket fra hjemme ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...