Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lubben med litt for mye flesk på mage og rygg.

Hvor få tak i en badedrakt som slanker?

Er str. 40.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips, men er helst interessert i steder hvor jeg kan også få prøvd badedrakter. :) Vanskelig å kjøpe sånn på nettet synes jeg.

Helst butikker i Oslo.

Skrevet

Kommer jo ann på hvor mye du er villig til å bruke på en badedrakt. Men på KappAhl selger de badedrakter i store størrelser (selv om jeg ikke synes 40 var stort) til et par hundrelapper. I litt mer gode undertøysbutikker selger de også badetøy til 7-8-900. Sporstbutikker har også. Spør betjeningen om hva de har.

Skrevet
Jeg er lubben med litt for mye flesk på mage og rygg.

Hvor få tak i en badedrakt som slanker?

Er str. 40.

Str. 40 skal jo ikke være et problem å finne badedrakt? Tror det er en helt vanlig størrelse som du finne på de fleste butikk som selger badeklær. :)

Skrevet
Str. 40 skal jo ikke være et problem å finne badedrakt? Tror det er en helt vanlig størrelse som du finne på de fleste butikk som selger badeklær. :)

Joda, badedrakt får man jo tak i mange steder men kanskje ikke badedrakter som slanker? Dvs. vil ha en badedrakt som fremhever det positive f.eks. kløft og skjuler det negative som magen, dvs. fint med legg foran eller hold-inn-effekt og at den ikke er så høyt skåret ved bena osv.

Mitt håp var at noen akkurat hadde kjøpt en badedrakt som var akkurat sånn slik at jeg slapp å tråle byen rundt. :fnise:

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Finnes det noen undertøysbutikker som har slike badedrakter nå på året? Ikke på nettet altså.

Skal til Syden jeg også!

Skrevet (endret)

Joda, miss.marys collection.no har badedrakter som virker slankende

Endret av Vimseguri
Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet
Joda, miss.marys collection.no har badedrakter som virker slankende

Jeg var jo ute etter noe som ikke var på nettet da...

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor da, men her i byen har vi f.eks Netty, en dedikert undertøysbutikk som har mye "spesialvarer" også innen badetøy.

Jeg vil råde deg til å oppsøke en sånn undertøysbutikk, det er litt dyrere, men de har snertne ting og kan ofte være behjelpelig med å bestille inn ting du vil ha. :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...