Gå til innhold

Mannen min er plutselig blitt sur,spydig og rastløs

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hva som har skjedd. :tristbla:

Dette begynte for ca 2 mnd siden eller noe, Det er helt umulig å ta opp ting, da blir han bare sint, kjefter å kaller meg opp. (aldri gjort det på de 10 årene vi har vært sammen) Klager på at det er lite sex, hvor vi har sex, når vi har sex.... Slenger spydigheter til meg når vi er sammen med andre, ikke når vi er alene.

I helga ble det nok, prøvde rolig å spørre hva som plaget han om dagen, fikk da beskjed om at jeg "surrva" å laget store ting ut av bagateller. :hakeslepp: Da tente jeg, for spydigheter og oppkalling er ikke bagateller for meg. De siste månedene har han jobbet borte mange kveld og helger, forteller meg det gjærne kvelden før, så jeg blir sittende hjemme med barna, så kommer han tusslende hjem mellom 23 og 24, enda han har sagt han er hjemme ved 18 tiden.. Dette er ikke småting for meg...

Prøver å prate men møter en vegg.... Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han har et godt øye til en annen...

Skrevet

:klemmer:

Hvis dette har pågått over lengre tid, bør dere kanaskje oppsøke en samlivsterapeut.

Skrevet

Høres ut som klassiske tegn på utroskap, spør du meg.

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet

Tror dere virkelig det.? :trist:

Sex lysten hans har jo øket, å han blir sur di gangene jeg sier nei. Er det normalt om han har ei anna ei da?

Skrevet

Du kan la han få tvilen til gode, og tenke at det ikke er utroskap.. Men uansett høres det ut som han prøver å distansere seg fra deg..

Har du prøvd å overse han, bli likegyldig, slutte å spørre han hvor han har vært? Mulig han søker oppmerksomhet fra deg, som han får vet det du blir masete.

Men, ja, må nok si meg enig med de overfor..

Ikke noe godt å være deg!

Skrevet

Jeg er syk i dag jeg, så jeg fant fram et radio program om utroskap..

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/76008

Frode Thuen.. Du kan jo høre på han..

hvis jeg var deg, ville jeg tatt en samtale på egen hånd med nærmeste samlivsterapaut.... Koste hva det koste vil..

Skrevet

Min forrige samboer var utro over lengre tid, og jeg merket dette på dårlig behandling, sure miner og økt sexlyst. Han var rett og slett tent på den andre damen. Nå trenger det ikke å være sånn, håper dere finner ut av det.

Gjest lissi32
Skrevet
Tror dere virkelig det.? :trist:

Sex lysten hans har jo øket, å han blir sur di gangene jeg sier nei. Er det normalt om han har ei anna ei da?

Sexlysten øker ofte ved utroskap. Du vet mye vil ha mer.

Jeg syns også det høres ut som han bare leter etter en grunn til å la ting gå utover deg. Kanskje han provoserer frem til et brudd, ellers så har han dårlig samvittighet, og prøver å late som det er du som gjør noe feil, hvertfall ovenfor seg selv, for at han skal føle seg bedre.

Se selv hva du skriver, sier fra at han skal bort kvelden før, er borte kvelder og helger. Garantert en utro mann her!

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Ehh, er det mulig... kan jeg ha vært så blind :tristbla:

Det blir iallefall sex nekt her til jeg har finni ut av dette :sukk:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Menn som er utro har generellt mer sexlyst, enten det eller plutselig ingen sexlyst.

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet
Menn som er utro har generellt mer sexlyst, enten det eller plutselig ingen sexlyst.

Hvordan finner jeg ut om dette er tilfelle da?

Går igjennom hodet mitt, han har altid vært så kosete, omteksom, sjarmerende, men ja, dette er borte nå.... :tristbla:

Når han kommer hjem på kveldene nå, så sovner han i sofan til jeg vekker han å sier at nå legger jeg meg, da kommer han tuslende...

Nå har jeg vondt i magen, vet ikke hva jeg skal gjøre

Gjest lissi32
Skrevet

Nå er du kommet til et stadie jeg garantert hadde gått gjennom alt jeg kunne.

Vet at mange her inne er imot det, men med så mange tydelige tegn hadde jeg ville funnet det ut. Jeg hadde gått gjennom tlf hans.

La meg gjette? Tlf hans er aldri tilgjengelig for deg?

Klart han legger seg på sofaen. Han kommer vel rett fra andre dama. Stakkars deg, dette er ikke godt. Men du bør finne ut hva han driver med, før det driver deg til vanvidd. Du kan jo se han rett i øyene og spør på en slik måte som du vet det allerede, det er et virksomt virkemiddel.

Jeg hadde latet som jeg visste det. Sagt: når skal du fortelle meg om hun du stadig treffer? Et eller annet. Harde bud, få fram fakta.

Skrevet

Uff, dette hørtes ikke bra ut. Kan ikke være lett dette. Hold oss oppdatert da, ts.

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Telefonen hans kan jeg gå inn på når jeg vil, hender jeg bruker den hvis min er tom for strøm, men vet at han sletter loggen etter seg på data´n.

Har vært så trygg i dette forholdet, så har ikke tenkt tanken en gang... :tristbla:

Men jo mer jeg tenker på det nå, jo mer sannsynlig virker det jo....

Jeg får svelge dette litt tror jeg....

Skrevet

Jeg er i en liknende situasjon som deg, men han nekter at han har noen annen. Men jeg sjekket mobilen hans flere ganger, men så plutselig tok han meg på fersken!!!!!

Og nå angrer jeg. Han tok det meget ille opp.

Vær sikker på hva du gjør før du sjekker han.

Lykke til.

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet
Jeg er i en liknende situasjon som deg, men han nekter at han har noen annen. Men jeg sjekket mobilen hans flere ganger, men så plutselig tok han meg på fersken!!!!!

Og nå angrer jeg. Han tok det meget ille opp.

Vær sikker på hva du gjør før du sjekker han.

Lykke til.

Hva fikk deg til å mistenke noe?

Skrevet
Nå er du kommet til et stadie jeg garantert hadde gått gjennom alt jeg kunne.

Vet at mange her inne er imot det, men med så mange tydelige tegn hadde jeg ville funnet det ut. Jeg hadde gått gjennom tlf hans.

Hun begynte å tenke på utroskap for noen få timer siden, og nå mener du tiden er inne for å sjekke mobilen hans. :roll:

Hun bør selvfølgelig ikke spørre ham rett ut først. :ironi:

Gjest Helen Parr
Skrevet
Sexlysten øker ofte ved utroskap. Du vet mye vil ha mer.

Jeg syns også det høres ut som han bare leter etter en grunn til å la ting gå utover deg. Kanskje han provoserer frem til et brudd, ellers så har han dårlig samvittighet, og prøver å late som det er du som gjør noe feil, hvertfall ovenfor seg selv, for at han skal føle seg bedre.

Se selv hva du skriver, sier fra at han skal bort kvelden før, er borte kvelder og helger. Garantert en utro mann her!

`

Nuvel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...