Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har en veldig god venn, ja kun venn. Når jeg er på besøk hos han, hver eneste gang, ender dette i noe seksuelt. Er det normalt uten at vi er sammen? Han sier og jeg har sagt at jeg/han liker han/meg veldig godt, begge to, men er bare venner for det. For tidlig å bli sammen osv..
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #3 Skrevet 2. mai 2003 Jeg vet ikke, men de fleste ville vel syns det var... billig? Men ingen av oss ser noe problem i det, så jeg antar det ikke er noe galt.. bare føler det blir litt kommer, får og går greie her..
Gjest Kinga Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 Hvor viktig er det å bry seg om hva andre synes? Poenget er jo hvordan du selv føler det. Hvis situasjonen ikke tilfredsstiller deg, er det jo på tide å endre noe. Hvis alt er bra - kos dere!!! Vibeke
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2003 #5 Skrevet 2. mai 2003 Jeg syns ikke at andre har noe med det, hvis dere begge er single - men å kalle dere for bare venner, det syns jeg er litt drøyt...
Sandman Skrevet 2. mai 2003 #6 Skrevet 2. mai 2003 Dette er et typisk eksempel på det som kalles Fucking Friends
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2003 #7 Skrevet 2. mai 2003 (Du kledde den nye sveisen din, Sandman! ) Forresten heter det fucking GOOD friends! OOOPS! BEKLAGER AVSPORINGEN... :oops: :oops: :oops:
Gjest Kinga Skrevet 2. mai 2003 #8 Skrevet 2. mai 2003 Dette er et typisk eksempel på det som kalles Fucking Friends ..eller knullekamerat, pulepartner eller uforpliktende herlig sex man lager hodepine utav.. ..enda en avsporing Vibeke
Sandman Skrevet 2. mai 2003 #9 Skrevet 2. mai 2003 (Du kledde den nye sveisen din, Sandman! ) Forresten heter det fucking GOOD friends! OOOPS! BEKLAGER AVSPORINGEN... :oops: :oops: :oops: Dette er vel ingen avsporing, Kverula...? ...bortsett fra at jeg har klippet meg, da... Må korrigere deg..... man kan være Fucking Friends uten å være GOOD friends.... eller omvendt...eller hva faen det var jeg mente, egentlig....
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #10 Skrevet 2. mai 2003 Hmm jeg har alltid sett på fucking good friends som ufølsomt og noe du bruker der og da når du trenger det. Med oss er det helt naturlig og vi liker hverandre også. Men men jeg skal iallfall ikke klage, jeg storkoser meg jo! :D
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #11 Skrevet 2. mai 2003 Det er sikkert godt å være "Fucking Good Friends" en stund. Til en av dere får følelser for den andre, og den andre gjengjelder dem ikke. Det er DA det vil bli en problem. Og det kommer. Tro meg. Kanskje deg, kanskje han. Min tips til deg er: Nyt det mens det varer. Bare vær obs på det i framtiden. Maja
bluesky Skrevet 2. mai 2003 #13 Skrevet 2. mai 2003 Har lest i avisa at det er supert trendy å ha sex med vennen sine, må jo være et bevis på det dette da
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #14 Skrevet 3. mai 2003 Jeg er da ikke trendy!!!!!!! Jeg har følelser for han han for meg, vi er bare ikke sammen siden vi har kjent hverandre i 2 uker.
Gjest Vega Skrevet 3. mai 2003 #15 Skrevet 3. mai 2003 To uker? Da ville jeg vel ikke kalt ham en god gammel (men gammel sa du ikke?) venn ... sånn som dere driver på - men det er ikke noe galt i å kose seg. En litt spesiell venn kanskje som det er verd å bli bedre kjent med - og som det kan utvikle seg videre med... Tror i en sånn fase så ville ikke jeg likt om han rotet med flere på en gang... sykdommer osv. Særlig om du har dype følelser for han. Hadde selv en venn da jeg var ung, med kun vennskap og sex. Vi hadde vært sammen tre måneder, men det fungerte ikke for oss - vi bare kranglet, nesten like ille som søskenkrangel. Så vi erstattet forholdet med vennskap - og siden vi begge var frie, litt kos i ny og ne. Vi er enda gode venner, men det er år siden vi sluttet ha sex sammen. Begge er i dag i forhold. I dag tror jeg at jeg ikke ville rotet med mine mannlige venner ... vet ikke hvorfor, men jeg har forandret meg de siste årene. Men nå skal jeg ikke sitte her og være kjepphøy - dersom alternativet var null fysisk kontakt - er det vel en eller annen eks eller venn som hadde stilt opp (barndomskjærester osv. ) dersom han var fri, og jeg klarte blåse liv i den fysiske tiltrekningen. Det er akkurat det - jeg har ikke lyst på noen av mine ekser eller venner ... :o
Gjest Missuganda Skrevet 3. mai 2003 #16 Skrevet 3. mai 2003 Jeg har en veldig god venn, ja kun venn. Når jeg er på besøk hos han, hver eneste gang, ender dette i noe seksuelt. Er det normalt uten at vi er sammen? Han sier og jeg har sagt at jeg/han liker han/meg veldig godt, begge to, men er bare venner for det. For tidlig å bli sammen osv.. Ute etter en heftig debatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå